Inapoi la Cautare

STANDARD din /2006


de calitate pentru serviciile de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice şi pentru centrele rezidenţiale pentru persoanele vârstnice


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 17.04.2006 și 01.12.2014 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 17.04.2006 și 01.12.2014 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    ANEXA 1

                     STANDARDE MINIME SPECIFICE DE CALITATE

    pentru serviciile de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice
	

───────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────
    SECŢIUNEA I. │ 1. Cadrul de organizare şi funcţionare
    ORGANIZARE ŞI │ 2. Personal de conducere
    ADMINISTRARE │ 3. Planificare - dezvoltare
                           │ 4. Evaluare şi control
                           │ 5. Comunicare internă şi externă
                           │ 6. Înregistrarea şi arhivarea datelor
───────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────
    SECŢIUNEA II. │ 7. Structura şi calificarea personalului
    RESURSE UMANE │ 8. Selecţia, angajarea şi promovarea personalului
                           │ 9. Formare profesională
───────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────
    SECŢIUNEA III. │ 10. Informare
    ACCESAREA SERVICIILOR │ 11. Admitere
                           │ 12. Sistarea serviciilor
───────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────
    SECŢIUNEA IV. │ 13. Evaluare
    ACORDAREA SERVICIILOR │ 14. Stabilirea şi planificarea serviciilor
                           │ 15. Îngrijirea personală
                           │ 16. Supravegherea şi menţinerea sănătăţii
                           │ 17. Recuperare
                           │ 18. Integrare Socială şi Participare
───────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────
    SECŢIUNEA V. │ 19. Drepturile beneficiarilor
    DREPTURI │
───────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────
    SECŢIUNEA VI. │ 20. Protecţie împotriva abuzurilor şi neglijării
    ETICĂ - PROTECŢIE │ 21. Etica
                           │ 22. Reclamaţii
───────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────
    GLOSAR │


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Pentru acordarea unor servicii de calitate şi asigurarea unui management │
│eficient, furnizorii publici şi privaţi de servicii de îngrijire la domiciliu │
│organizează Unitatea de îngrijiri la domiciliu. În funcţie de aria teritorială│
│şi numărul de beneficiari, se pot organiza una sau mai multe Unităţi de îngri-│
│jiri. Activitatea derulată în Unitatea de îngrijiri este coordonată de un │
│manager de program. Responsabilitatea elaborării şi îndeplinirii prevederilor │
│planului individual de asistenţă şi îngrijire, precum şi a respectării preve- │
│derilor contractului de servicii revine unui manager de caz. │
│ │
│ În scopul menţinerii persoanei vârstnice dependente la domiciliu, în mediul│
│familiar de viaţă, o perioadă cât mai lungă posibil, furnizorul de servicii de│
│îngrijire, prin Unitatea de îngrijiri, acordă un set de servicii destinate │
│asistării persoanei vârstnice la îndeplinirea actelor curente de viaţă, preve-│
│nirii sau limitării degradării autonomiei funcţionale, prezervării stării de │
│sănătate, asigurării unei vieţi decente şi demne. Standardele de calitate │
│prezente se aplică Unităţii de îngrijiri la domiciliu, numită în continuare │
│Unitate, responsabilitatea respectării lor revenind furnizorului public sau │
│privat care a organizat serviciile de îngrijire la domiciliu, numit în conti- │
│nuare Furnizor. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    SECŢIUNEA I

    ORGANIZARE ŞI ADMINISTRARE

    (Standardele 1 - 6)

    STANDARD 1

    CADRUL DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE

    Furnizorul respectă normele legale în vigoare în ceea ce priveşte organizarea şi funcţionarea Unităţii de îngrijiri la domiciliu.

    Rezultat:

    Unitatea este organizată şi funcţionează în baza regulamentelor proprii elaborate cu respectarea normelor legale în vigoare.

    Condiţii minime:

    1.1. Furnizorul elaborează şi aplică un Regulament propriu de organizare şi funcţionare a Unităţii, conform prevederilor legale în vigoare; regulamentul propriu, în formă scrisă, este disponibil la sediul unităţii;

    1.2. Furnizorul elaborează un Manual de proceduri aplicat de Unitate în vederea îndeplinirii misiunii sale (admitere, evaluare, drepturi şi obligaţii, planificarea serviciilor, tipuri de servicii, reclamaţii şi protecţie, sistarea serviciilor etc.);

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic