Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2023


de organizare şi funcţionare a Administraţiei Fondului pentru Mediu


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 22.09.2023, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (22.09.2023) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    (1) Principalele atribuţii ale Administraţiei Fondului pentru Mediu sunt prevăzute la art. 3 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005
, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006
, cu modificările şi completările ulterioare.

    (2) În vederea îndeplinirii atribuţiilor de analiză şi selectare a proiectelor şi de urmărire a implementării proiectelor finanţate, precum şi în vederea organizării controlului privind plata taxelor şi contribuţiilor la Fondul pentru mediu, Administraţia Fondului pentru Mediu are dreptul să solicite şi să primească informaţii de la autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, de la alte instituţii publice, în condiţiile prevăzute de lege.

    ART. 5

    Administraţia Fondului pentru Mediu îndeplineşte următoarele activităţi:

    a) organizează primirea cererilor de finanţare formulate de potenţialii beneficiari şi a proiectelor propuse;

    b) organizează selecţia proiectelor depuse de către solicitanţi;

    c) notifică Consiliului Concurenţei proiectele care urmează a fi finanţate din Fondul pentru mediu, după caz;

    d) stabileşte obligaţiile contractuale dintre Administraţia Fondului pentru Mediu şi potenţialii beneficiari;

    e) urmăreşte şi controlează implementarea proiectelor aprobate şi finanţate;

    f) verifică, autorizează şi efectuează plăţile către beneficiarii de finanţare din Fondul pentru mediu;

    g) efectuează controale la beneficiarii proiectelor finanţate pentru a stabili dacă sunt respectate condiţiile acordării finanţării şi ori de câte ori se consideră necesar;

    h) exercită controlul privind îndeplinirea obligaţiilor ce revin operatorilor economici beneficiari ai finanţărilor către Fondul pentru mediu privind implementarea proiectelor finanţate;

    i) urmăreşte colectarea veniturilor Fondului pentru mediu, reprezentând taxe şi contribuţii datorate de către plătitori, persoane juridice şi persoane fizice, conform prevederilor art. 9 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005
, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006
, cu modificările şi completările ulterioare;
<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic