Inapoi la Cautare

REGULAMENT 12 /2021


pentru modificarea şi completarea Regulamentului Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 10/2016 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 20.10.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (20.10.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    În temeiul prevederilor art. 7 alin. (2)
, art. 14
 şi art. 15 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 93/2012
 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 113/2013
, cu modificările şi completările ulterioare,

    în urma deliberărilor Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară din şedinţa din data de 8 septembrie 2021,

    Autoritatea de Supraveghere Financiară emite prezentul regulament.

    ART. I

    Regulamentul Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 10/2016
 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1006 din 15 decembrie 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. Articolul 27^1
 se abrogă.

    2. Articolul 31^4
 se modifică şi va avea următorul cuprins:

    "
ART. 31^4

    Atribuţiile specifice Serviciului managementul calităţii sunt:

    1. defineşte, implementează şi întreţine un sistem de planificare, monitorizare şi îmbunătăţire a calităţii activităţilor din cadrul A.S.F., în conformitate cu cadrul legal în vigoare, reglementările, practicile şi standardele internaţionale de specialitate;

    2. monitorizează şi evaluează calitatea activităţilor, prin implementarea unui plan de evaluare a calităţii, care să asigure o îmbunătăţire continuă a activităţilor desfăşurate de A.S.F., intern şi extern;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic