Inapoi la Cautare

RAPORT 4976 /2011


privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorală Permanentă la Partidul Social Democrat - Organizaţia Sectorului 3 Bucureşti


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 17.10.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (17.10.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    În conformitate cu prevederile art. 35 alin. (1) şi art. 36 alin. (1), (5) şi (6) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activităţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicată, cu completările ulterioare, şi cu Planul de control pe anul 2011, aprobat de preşedintele Autorităţii Electorale Permanente, precum şi cu notificarea misiunii de control, în perioada 25 august-12 septembrie 2011 s-a efectuat controlul finanţării Partidului Social Democrat - Organizaţia Sectorului 3 Bucureşti pentru anul 2010.

    I. Constatări:

    Ca urmare a verificărilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat că veniturile Partidului Social Democrat - Organizaţia Sectorului 3 Bucureşti au fost obţinute din cotizaţiile membrilor de partid în sumă de 157.503,95 lei, donaţii în sumă de 25.313,38 lei şi alte venituri în sumă de 1.287,87 lei.

    Contabilitatea patrimoniului a fost organizată şi condusă cu respectarea normelor prevăzute pentru persoanele juridice fără scop patrimonial.

    Contabilitatea este ţinută în partidă dublă şi se utilizează registrele contabile prevăzute de lege.

    Balanţa de verificare a fost întocmită conform prevederilor art. 22 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

    II. Recomandări:

    - actualizarea permanentă a procedurilor financiar-contabile în conformitate cu prevederile legale în vigoare;

    - efectuarea înregistrărilor contabile conform cu planul de conturi;

    - înregistrarea contribuţiilor ca şi cotizaţii pentru a evita confuziile create în înregistrarea lor contabilă atât în balanţa de verificare, cât şi în chitanţiere şi pentru a se asigura o transparenţă mai bună;

    - respectarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii conform registrului inventar.

    Echipa de control a lăsat recomandare ca în 30 de zile de la semnarea procesului-verbal de control reprezentanţii Partidului Social Democrat - Organizaţia Sectorului 3 Bucureşti să prezinte la sediul Autorităţii Electorale Permanente inventarierea elementelor de activ şi de pasiv.

    Nu au fost constatate deficienţe ce puteau fi sancţionate contravenţional.

    Bucureşti, 14 decembrie 2011.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic