Inapoi la Cautare

PROTOCOL din /2014


privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de audit financiar pentru fonduri europene şi alte fonduri nerambursabile de la alţi donatori


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 06.03.2014 și 09.01.2019 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 06.03.2014 și 09.01.2019 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Întrucât:

    ● autorităţile responsabile cu autorizarea, reglementarea şi supravegherea sistemului financiar al instrumentelor structurale trebuie să conlucreze pentru a asigura transparenţa, stabilitatea şi integritatea sistemului, precum şi protecţia împotriva neconformităţii practicilor beneficiarilor de fonduri cu cadrul stabilit prin reglementări naţionale şi europene;

    ● auditorii financiari trebuie să îşi asume responsabilitatea pentru Raportul financiar independent cu privire la opinia independentă asupra cheltuielilor şi surselor de finanţare ale proiectului auditat, în conformitate cu standardele internaţionale de audit ale Federaţiei Internaţionale a Contabililor (IFAC), adoptate integral de Cameră;

    ● colaborarea trebuie concentrată, cu precădere, asupra subiectelor care derivă din întrepătrunderea ce s-a produs la nivel instituţional şi operaţional, în scopul prevenirii suprapunerii unor activităţi,

    autoritatea care reglementează activitatea în domeniul coordonării şi gestionării fondurilor europene şi alte fonduri nerambursabile de la alţi donatori şi asigură dezvoltarea şi funcţionarea mecanismului de coordonare a gestionării şi utilizării eficiente a fondurilor europene (instrumente structurale), pe de o parte,

    şi

    autoritatea responsabilă cu organizarea şi exercitarea activităţii de audit financiar în România, pe de altă parte, respectiv:

    Ministerul Fondurilor Europene (MFE), organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, cu sediul în municipiul Bucureşti, bd. Ion Mihalache nr. 15-17, sectorul 1, reprezentată prin Eugen Orlando Teodorovici, în calitate de ministru, având funcţiile prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi atribuţiile prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 43/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Fondurilor Europene, responsabil pentru coordonarea pregătirii, dezvoltării, armonizării şi funcţionării cadrului legislativ, instituţional şi procedural pentru gestionarea şi controlul instrumentelor structurale, a instrumentelor de preaderare PHARE şi ISPA, a instrumentului financiar provizoriu Facilitatea de tranziţie, a Mecanismului financiar al Spaţiului Economic European pentru perioadele 2004-2009 şi 2009-2014, a Programului de cooperare norvegian pentru creştere economică şi dezvoltare durabilă 2004-2009 şi a Mecanismului financiar norvegian pentru perioada 2009-2014

    şi

    Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR), organizaţie profesională de utilitate publică fără scop lucrativ, persoană juridică autonomă, cu sediul în municipiul Bucureşti, Str. Sirenelor, 67-69, sectorul 5, reprezentată prin Horia Neamţu, în calitate de preşedinte, având ca atribuţii, în conformitate cu Legea nr. 133/2002 pentru aprobarea OUG nr. 75/1999, cu modificările şi completările ulterioare, privind activitatea de audit financiar, organizarea, coordonarea şi autorizarea în numele statului a exercitării independente a profesiei de audit financiar,

    convin de comun acord încheierea prezentului protocol de colaborare.

    ART. 1


    Obiectul protocolului de colaborare

    Întreprinderea de acţiuni comune menite să contribuie la realizarea în cele mai bune condiţii a sarcinilor şi responsabilităţilor fiecărei autorităţi, respectiv: pregătirea auditorilor privind aplicarea legislaţiei naţionale şi europene, armonizate cu cerinţele de eligibilitate a cheltuielilor şi veniturilor şi a modului de abordare legală a acestora din punct de vedere financiar şi adoptarea de măsuri comune privind supravegherea auditorilor
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic