Inapoi la Cautare

PROCEDURĂ din /2011


privind acordarea titlurilor de onoare


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 21.10.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (21.10.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România, denumită în continuare Camera, în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. i), j) şi l) şi ale art. 22-24 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 433/2011, aprobă acordarea titlurilor de "preşedinte de onoare" şi "auditor financiar de onoare" în condiţiile prezentelor proceduri şi aprobă componenţa Comitetului de excelenţă, la propunerea Biroului permanent al Consiliului Camerei.

    2. Titlul de "preşedinte de onoare" se acordă persoanelor care şi-au încheiat mandatul de preşedinte al Camerei şi care au avut o contribuţie deosebită la dezvoltarea profesiei de auditor financiar şi la îndeplinirea misiunii de utilitate publică, atribuită de lege Camerei.

    3. Titlul de "preşedinte de onoare" se acordă prin hotărârea Consiliului Camerei, la propunerea Biroului permanent al Consiliului Camerei.

    4. Activitatea preşedintelui de onoare se desfăşoară pe parcursul unui singur mandat de 3 ani.

    5. Preşedintele de onoare are următoarele atribuţii şi competenţe:

    a) participă la şedinţele Consiliului Camerei şi ale Biroului permanent al Consiliului Camerei, la invitaţia acestora, fără drept de vot;

    b) reprezintă profesia de auditor financiar, pe baza mandatului Consiliului Camerei, la întruniri, conferinţe, congrese naţionale şi internaţionale;

    c) reprezintă profesia de auditor financiar, pe baza mandatului Consiliului Camerei, în faţa forurilor naţionale sau internaţionale;

    d) participă la evenimentele organizate de Cameră, ocazie cu care poate lua cuvântul;

    e) susţine profesia de auditor financiar prin proiecte, lucrări de specialitate şi puncte de vedere, prin participarea la diferite activităţi ale Camerei precum examene, cursuri, congrese, conferinţe;

    f) alte atribuţii stabilite de Consiliul Camerei.

    6. După desfăşurarea conferinţei ordinare anuale organizate pentru alegerea noilor membri ai Consiliului Camerei, preşedintele de onoare în exerciţiu la acea dată va convoca prima şedinţă a Biroului permanent al Consiliului Camerei şi a Consiliului Camerei nou-ales.

    7. Preşedintele de onoare, pentru activităţile efectuate în interesul profesiei, primeşte o remuneraţie stabilită de Consiliul Camerei.

    8. Titlul de "preşedinte de onoare" se retrage prin hotărârea Consiliului Camerei, numai în situaţia aplicării unei sancţiuni disciplinare definitive persoanei deţinătoare a titlului.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic