Inapoi la Cautare

PROCEDURĂ din /2011


privind organizarea şi desfăşurarea examenului pentru departajare în vederea numirii în funcţie a personalului ca urmare a aplicării măsurilor de reorganizare instituţională la nivelul Ministerului Administraţiei şi Internelor


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 16.10.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (16.10.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. Prezenta procedură reglementează modul de organizare şi desfăşurare a examenului pentru departajarea în vederea numirii în funcţie a personalului care a ocupat posturi de natura celor desfiinţate în cadrul aceleiaşi/aceluiaşi structuri/ compartiment anterior reorganizării/reducerii de posturi.

    2.1. Examenele se organizează la nivelul fiecărei/fiecărui structuri/compartiment din cadrul unităţilor sau, după caz, subunităţilor afectate de măsurile de reorganizare instituţională.

    2.2. În mod unitar la nivelul aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, respectiv al fiecărui inspectorat general/similar, prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, respectiv prin dispoziţie/ordin a/al inspectorului general/similar se stabileşte modul de desfăşurare a examenului prin administrarea uneia sau ambelor probe, după cum urmează:

    a) proba scrisă;

    b) interviul structurat pe subiecte profesionale. Subiectele profesionale constau în verificarea din punct de vedere practic a cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiilor postului.

    2.3. Condiţiile de înscriere şi de organizare a examenului, bibliografia şi tematica se afişează la sediul fiecărei unităţi sau, după caz, subunităţi afectate de măsurile de reorganizare instituţională, cu cel puţin 20 de zile înainte de data susţinerii probei/primei probe.

    2.4. În cuprinsul condiţiilor de înscriere la examen candidaţilor li se solicită acordul scris cu privire la înregistrarea audio sau audiovideo a probei interviului structurat pe subiecte profesionale. Lipsa acordului conduce la imposibilitatea participării la examen.

    3.1. În vederea organizării şi desfăşurării examenului prevăzut la pct. 2.1 se constituie comisii de examen, respectiv comisii de soluţionare a contestaţiilor, prin dispoziţie/ordin a/al conducătorului unităţii cu competenţă de gestiune a resurselor umane, alcătuite din 3 membri.

    3.2. Preşedintele comisiei de examen, respectiv al comisiei de soluţionare a contestaţiilor se desemnează din rândul membrilor acestora, prin actul de constituire a comisiilor.

    3.3. Fiecare comisie de examen, respectiv fiecare comisie de soluţionare a contestaţiilor are un secretar, numit prin actul prevăzut la pct. 3.1, din cadrul compartimentului/structurii de resurse umane al/a unităţii sau, după caz, din cadrul compartimentului/structurii de resurse umane care deserveşte compartimentul/structura în care se află posturile pentru care se organizează examen. Secretarul comisiei de examen poate fi şi secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor.

    3.4. Pe perioada desfăşurării examenului pentru departajarea în vederea numirii în funcţie a poliţiştilor, la susţinerea probelor, precum şi la soluţionarea eventualelor contestaţii pot participa, la solicitare, în calitate de observatori, câte un reprezentant al Corpului Naţional al Poliţiştilor şi, după caz, al organizaţiilor sindicale reprezentative.

    4.1. Nu poate fi desemnată membru în comisia de examen sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care se află în următoarele cazuri de conflict de interese:

    a) are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării;

    b) este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al comisiei de examen sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic