Inapoi la Cautare

PROCEDURĂ din /2006


de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii în vederea aplicării Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activităţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 24.08.2006 și 19.02.2015 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 24.08.2006 și 19.02.2015 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Prin organ fiscal competent privind îndeplinirea obligaţiilor de declarare şi de plată se înţelege:

    - Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, pentru contribuabilii mijlocii - persoane juridice care îşi au domiciliul fiscal pe raza teritorială a municipiului Bucureşti şi pentru sediile secundare ale acestora care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a municipiului Bucureşti;

    - direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, pentru sediile secundare ale contribuabililor mijlocii care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a acestora.

    A. Procedura de înregistrare fiscală

    1. Modificările intervenite în datele declarate iniţial de contribuabilii mijlocii şi înscrise în certificatul de înregistrare fiscală, inclusiv cele privitoare la înregistrarea/scoaterea din evidenţă ca plătitor de TVA, se fac prin depunerea cererii de înregistrare a menţiunilor/cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului al Municipiului Bucureşti.

    2. Modificările intervenite în datele declarate iniţial de contribuabilii mijlocii, care privesc obligaţiile declarative şi de plată, cu excepţia înregistrării/scoaterii din evidenţă ca plătitor de TVA, vor fi declarate de către aceştia la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti în termen de 30 de zile de la data producerii acestora.

    3. La primirea de la oficiul registrului comerţului a modificărilor menţionate la pct. 1, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei va actualiza cu aceste date Registrul contribuabililor al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

    4. Înregistrarea sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, cu excepţia sucursalelor care se înregistrează conform procedurilor speciale în materie de înregistrare a comercianţilor, se face prin completarea şi depunerea formularului "Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare (060)", aprobat prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.600/2004 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 300/2004 pentru aprobarea declaraţiilor de înregistrare a contribuabililor şi a cererii de înregistrare a domiciliului fiscal, la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti sau la direcţia generală a finanţelor publice a judeţului în a cărei rază teritorială îşi desfăşoară activitatea sediul secundar, după caz.

    5. Scoaterea din evidenţa fiscală a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii înfiinţate pe raza municipiului Bucureşti se face prin depunerea formularului 060 menţionat mai sus la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, împreună cu certificatul de înregistrare fiscală, în vederea anulării.

    6. Informaţiile referitoare la înfiinţarea şi scoaterea din evidenţă a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, care îşi desfăşoară activitatea pe raza direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, se transmit Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti prin Direcţia generală a tehnologiei informaţiei şi se evidenţiază într-o secţiune separată a Registrului contribuabililor.

    7. Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti va transmite Direcţiei de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti orice modificare cu privire la luarea sau scoaterea din administrare a contribuabililor mijlocii sau a sediilor secundare din municipiul Bucureşti la data producerii modificării.

    B. Obligaţii declarative

    1. Începând cu obligaţiile lunii iulie 2006, contribuabilii mijlocii, definiţi potrivit art. 1 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activităţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, depun declaraţii fiscale la organul fiscal competent prevăzut în prezenta procedură.

    2. În cazul contribuabililor mijlocii care au sedii secundare înregistrate ca plătitori de impozit pe veniturile din salarii, conform legii, declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru activitatea sediilor secundare se face la organul fiscal competent în administrarea acestora, prevăzut la art. 2 alin. (3) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic