────────── Aprobată prin
ORDINUL nr. 1.673 din 19 noiembrie 2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1133 din 25 noiembrie 2020.──────────
ART. 1 Prezenta procedură are ca scop furnizarea, în mod gratuit şi reciproc, în condiţiile legii, a datelor şi informaţiilor solicitate de agenţiile pentru plăţi şi inspecţie socială judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, denumite în continuare agenţiile teritoriale pentru plăţi şi inspecţie socială, sau inspectoratele teritoriale de muncă, necesare, potrivit legii, pentru asigurarea îndeplinirii atribuţiilor prevăzute la
art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare şi de plată a sumelor acordate în baza
Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă.
ART. 2 În vederea realizării scopului prevăzut la art. 1, Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială are următoarele obligaţii: a) desemnează un responsabil pentru coordonarea implementării prezentei proceduri şi pentru menţinerea legăturii cu Inspecţia Muncii; b) transmite, prin agenţiile teritoriale pentru plăţi şi inspecţie socială, listele cu zilierii pentru care s-a solicitat decontarea sumelor prevăzute la
art. 4 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă, cu completările ulterioare; c) informează Inspecţia Muncii cu privire la orice nereguli care ar putea interveni cu privire la aplicarea prevederilor prezentei proceduri; d) se obligă să păstreze confidenţialitatea datelor şi informaţiilor obţinute în baza prezentei proceduri şi să le utilizeze în condiţiile legii şi numai în scopul desfăşurării activităţii proprii, în conformitate cu
Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a
Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor); e) furnizează gratuit, în condiţiile legii, datele şi informaţiile necesare pentru asigurarea îndeplinirii atribuţiilor legale.
ART. 3