(2) Plata comisionului de angajament, a dobânzilor şi a altor costuri ale împrumutului pe perioada de utilizare a acestuia se asigura anual din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor.
ART. 3 (1) Achiziţiile de bunuri şi de servicii ale proiectului finanţat prin PIBL se desfăşoară în conformitate cu procedurile B.I.R.D. şi în condiţiile prevăzute de prezentul articol, prin U.M.P., precum şi prin unităţile de implementare a Proiectului (U.I.P.), înfiinţate de Guvern în acest scop. (2) Coordonatorul proiectului finanţat prin PIBL va supune spre aprobare Guvernului documentaţia de licitaţie agreată de B.I.R.D., pentru selectarea băncilor de investiţii şi a celorlalţi agenţi de privatizare, care va conţine elementele esenţiale ale mandatului ce urmează să se acorde acestora privind metoda de privatizare, metodele de evaluare a ofertelor, durata mandatului, modul de determinare a onorariului agentului de privatizare şi modul de plată a acestuia. (3) Ofertele de privatizare elaborate de băncile de investiţii şi de ceilalţi agenţi de privatizare selectaţi vor fi supuse aprobării Guvernului. (4) În cadrul U.M.P. se vor organiza comisiile de evaluare a ofertelor tehnice şi de preţ, depuse pentru componentele proiectului finanţat prin PIBL şi pentru desemnarea castigatorului, astfel: a) comisiile de evaluare pentru preselectarea ofertelor pentru toate componentele proiectului, precum şi pentru adjudecarea contractului pentru orice achiziţii de bunuri şi de servicii, cu excepţia comisiilor prevăzute la lit. b), sunt formate din câte 5 membri cu drept egal de vot, după cum urmează: - 3-4 reprezentanţi ai instituţiei implicate; - un reprezentant al Ministerului Finanţelor; - un reprezentant al Agenţiei Române de Dezvoltare (numai în comisiile de preselecţie a băncilor de investiţii sau a altor agenţi de privatizare/lichidare); şi - un preşedinte fără drept de vot din cadrul U.M.P.; b) comisiile pentru selectarea băncii de investiţii sau a celorlalţi agenţi de privatizare sunt formate din câte 5 membri cu drept egal de vot, după cum urmează: - un preşedinte; - doi reprezentanţi ai instituţiei implicate; - un reprezentant al Ministerului Finanţelor;