Având în vedere prevederile: -
art. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, cu modificările şi completările ulterioare; -
art. 71 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin
Hotărârea Guvernului nr. 1.010/2006, ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei emite următorul ordin:
ART. 1 Se aprobă Procedura de lucru în vederea implementării prevederilor
art. 15 alin. (2) din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 32 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor
Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin
Hotărârea Guvernului nr. 1.010/2006, ce urmează a fi aplicată atât de Oficiul pentru Migraţia Forţei de Muncă, cât şi de direcţiile de muncă, solidaritate socială şi familie judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi primării.
ART. 2 (1) Oficiul pentru Migraţia Forţei de Muncă transmite direcţiilor de muncă, solidaritate socială şi familie judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, denumite în continuare direcţii teritoriale, un tabel nominal cu persoanele care au fost admise la selecţiile organizate de Oficiul pentru Migraţia Forţei de Muncă în vederea derulării unei activităţi lucrative în străinătate, pe fiecare unitate administrativ-teritorială. (2) Tabelul prevăzut la alin. (1) cuprinde următoarele elemente: a) numele şi prenumele persoanei; b) codul numeric personal al acesteia; c) domiciliul; d) data la care s-a desfăşurat selecţia în urma căreia persoana a fost declarată admisă/ţara; e) numărul şi data contractului, dacă este cazul; f) perioada pentru care s-a încheiat contractul, dacă este cazul.