Inapoi la Cautare

ORDIN 73 /2006


privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2005 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare "Delta Dunării" I.N.C.D.D.D. Tulcea care funcţionează în coordonarea Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 11.08.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (11.08.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                   Ministrul mediului şi gospodăririi apelor,

                                 Sulfina Barbu

    Bucureşti, 23 ianuarie 2006.

    Nr. 73.

    ANEXĂ

     MINISTERUL MEDIULUI ŞI GOSPODĂRIRII APELOR

    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE APROBAT,

             DELTA DUNĂRII TULCEA MINISTRU

                 BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2005

                                 - rectificat -

	

                                                              - mii lei RON -
┌─────────────────────────────────────┬────┬────────────┬───────────┬──────────┐
│ │Nr. │BVC aprobat │ Influente │ BVC │
│ Indicatori │rd. │cf. ordin │ buget │rectificat│
│ │ │ nr. 112 │actualizat │ 2005 │
│ │ │ an 2005 │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care │ 01 │ 5100,00 │ 2910,16 │ 8010,16 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1.VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:│ 02 │ 5050,00 │ 2910,16 │ 7960,16 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Venituri din activitatea de bază │ 03 │ 4892,50 │ 2815,66 │ 7708,16 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Venituri din alte activităţi │ │ │ │ │
│conexe activităţii de C-D │ 04 │ 157,50 │ 94,50 │ 252,0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 05 │ 50,00 │ - │ 50,0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. VENITURI extraordinare │ 06 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 07 │ 5083,10 │ 2910,16 │ 7993,26 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, total, │ │ │ │ │
│din care: │ 08 │ 5043,10 │ 2910,16 │ 7953,26 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Cheltuieli materiale*) │ 09 │ 1190,67 │ 2088,00 │ 3278,67 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 3618.58 │ 437,56 │ 4056,14 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - cheltuieli cu salariile │ 11 │ 2425,19 │ 296,12 │ 2721,31 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurări │ │ │ │ │
│ sociale de stat │ 12 │ 533,54 │ 65,14 │ 598,68 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurările │ │ │ │ │
│ de şomaj │ 13 │ 72,76 │ 8,90 │ 81,66 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurările │ │ │ │ │
│ sociale de sănătate │ 14 │ 169,76 │ 20,70 │ 190,46 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurările │ │ │ │ │
│ de accidente de muncă şi boli │ 15 │ 33,35 │ 4,00 │ 37,35 │
│ profesionale │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - alte cheltuieli de personal, │ │ │ │ │
│ din care: │ 16 │ 383,98 │ 42,70 │ 426,68 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - deplasări, detaşări │ 17 │ 208,98 │ 42,70 │ 251,68 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - tichete de masă │ 18 │ 175.0 │ - │ 175,00 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │ │ │
│amortizarea şi provizioanele │ 19 │ 38,80 │ 101,07 │ 139,87 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 20 │ 0,34 │ - │ 0,34 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│e) Cheltuieli de reclamă şi │ │ │ │ │
│publicitate │ 21 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 22 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 │ │ │ │ │
│(3-litera c) din Legea nr. 571/2003 │ 23 │ 48,50 │ 5,93 │ 54,43 │
│privind Codul fiscal │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 24 │ 146,21 │ 277,60 │ 423,81 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 25 │ 40,0 │ - │ 40,0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │ 26 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- alte cheltuieli financiare │ 27 │ 40,0 │ - │ 40,0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 28 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere)│ 29 │ 16,90 │ - │ 16,90 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE │ │ │ │ │
│STABILITE POTRIVIT LEGII. │ 30 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│V. IMPOZIT PE PROFIT │ 31 │ 2,70 │ - │ 2,70 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VI. REZULTATUL NET (profit/pierdere) │ 32 │ 14,20 │ - │ 14,20 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VII. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE│ 33 │ - │ - │ - │
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS │ │ │ │ │
│DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE│ 34 │ 14,20 │ - │ 14,20 │
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
│Potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobata │ │ │ │ │
│prin Legea nr. 324/2003), din care: │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ │ │ │ │
│angajat în activitatea de │ 35 │ 2,84 │ - │ 2,84 │
│cercetare-dezvoltare. │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltării │ │ │ │ │
│institutului, în conformitate cu │ │ │ │ │
│planul de investiţii şi dotări ale │ │ │ │ │
│acestuia, aprobat de organul │ 36 │ 8,52 │ - │ 8,52 │
│administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) pentru desfăşurarea activităţii │ │ │ │ │
│curente │ 37 │ 2,84 │ - │ 2,84 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- │ │ │ │ │
│ŢIILOR, din care: │ 38 │ 54,15 │ - │ 54,15 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Surse proprii │ 39 │ 54,15 │ - │ 54,15 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat │ │ │ │ │
│pentru investiţii │ 40 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 41 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 42 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 43 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Alte surse │ 44 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│X. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, │ │ │ │ │
│din care: │ 45 │ 54,15 │ - │ 54,15 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii │ │ │ - │ - │
│în curs la finele anului │ 46 │ 54,15 │ - │ 54,15 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Rambursari de rate aferente │ │ │ │ │
│creditelor pentru investiţii │ 47 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 48 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 49 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Venituri totale (rd.01) │ 50 │ 5100,00 │ 2910,16 │ 8010,16 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor │ │ │ │ │
│totale │ 51 │ 5083,10 │ 2910,16 │ 7993,26 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.50 - rd.51) │ │ │ │ │
│(brut) │ 52 │ 16,90 │ - │ 16,90 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Număr mediu de personal, total │ │ │ │ │
│institut, din care: │ 53 │ 125 │ 10 │ 135 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- număr mediu personal de cercetare- │ │ │ │ │
│dezvoltare │ 54 │ 107 │ 10 │ 117 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │ │ │
│total institut **) │ 55 │ 1547,32 │ 56,71 │ 1604,03 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│6. Câştigul mediu lunar de personal │ │ │ │ │
│de cercetare-dezvoltare │ 56 │ 1793,16 │ 57,65 │ 1850,81 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.52/rd.51*100) │ 57 │ 0,33 │ -0,12 │ 0,21 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│8. Productivitatea muncii pe total │ 58 │ 40,4 │ 18,56 │ 58,96 │
│personal mii lei/pers. (rd.02/rd.53) │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│9. Rata rentabilităţii financiare │ 59 │ 1,92 │ -0,06 │ 1,86 │
│ rd.34*100 │ │ │ │ │
│ -------------- │ │ │ │ │
│ capital propriu │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│10. Plăţi restante │ 60 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 61 │ 909,5 │ │ 909,5 │
└─────────────────────────────────────┴─────────────────┴───────────┴──────────┘

---------
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul
Educaţiei şi Cercetării /Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică,
inclusiv cele din contracte de finanţare pe programme Nucleu, sunt în sumă de
1848,10 mii RON, încheiate la data de..................., iar cele realizate din
contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează
programme şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 3487,35 mii RON.
    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor
prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie,
şi drepturilor salariale ale directorului general.

    NOTĂ:
    În cheltuielile cu salariile pe anul 2005 s-au cuprins şi:
    - suma de 68,67 mii lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului
de administraţie;
    - suma de 54,10 mii lei reprezentând drepturile băneşti ale directorului
general;


       DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,

<   1   2  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic