Inapoi la Cautare

ORDIN 717 /2006


privind cerinţe specifice de stabilitate pentru navele de pasageri de tip Ro-Ro


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 11.08.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (11.08.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    e) cerinţe specifice de stabilitate - cerinţele de stabilitate prevăzute în anexa nr. 1;

    f) convenţii internaţionale - Convenţia internationala din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS 1974), încheiată la Londra la 1 noiembrie 1974, la care România a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1979, şi Convenţia internationala asupra liniilor de încărcare (LL), încheiată la Londra la 5 aprilie 1966, la care România a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1971, împreună cu protocoalele şi amendamentele la acestea, în versiunile lor actualizate;

    g) înălţimea semnificativă a valului [h(s)] - înălţimea medie calculată prin luarea în considerare a unei treimi din valurile cu înălţimea cea mai mare, observate în cursul unei perioade de timp date;

    h) nava de pasageri de tip Ro-Ro - o nava care transporta mai mult de 12 pasageri, prevăzută cu încăperi ro-ro de marfa sau încăperi de categorie specială, asa cum este definită în Regula II-2/3 din Convenţia SOLAS, astfel cum a fost amendata, denumita în continuare pasager Ro-Ro;

    i) nava existenta - o nava care nu este nava noua;

    j) nava noua - o nava a carei chila a fost pusă sau care se afla într-un stadiu similar de construcţie la 1 octombrie 2004 sau după această dată. Stadiu similar de construcţie înseamnă stadiul la care:

       (i) construcţia începe să fie identificata cu o nava specifică; şi

       (îi) asamblarea navei respective a început, cuprinzând cel puţin 50 de tone sau 1% din masa totală estimată a întregului material structural, luându-se în considerare valoarea cea mai mica dintre acestea;

    k) pasager - orice persoană, alta decât comandantul şi membrii echipajului sau alte persoane implicate sau angajate în orice funcţie la bordul unei nave, precum şi alta decât un copil cu vârsta mai mica de un an;

    l) serviciu regulat - o serie de traversari efectuate de un pasager Ro-Ro pentru deservirea traficului între aceleaşi doua sau mai multe porturi, fie:

       (i) conform unui orar publicat; fie

       (îi) cu o asemenea regularitate sau frecventa astfel încât constituie o serie sistematica recunoscută;

    m) stat gazda - România sau un stat membru al Uniunii Europene spre sau dinspre porturile căruia un pasager Ro-Ro este angajat într-un serviciu regulat;

    n) voiaj internaţional - un voiaj pe mare efectuat dintr-un port românesc către un port din alt stat sau invers.

    ART. 3

<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic