Inapoi la Cautare

ORDIN 717 /2006


privind cerinţe specifice de stabilitate pentru navele de pasageri de tip Ro-Ro


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 07.07.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (07.07.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Având în vedere prevederile art. 69 şi 70 din Acordul european instituind o asociere între România, pe de o parte, şi Comunitatile Europene şi statele membre ale acestora, pe de altă parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993, ratificat prin Legea nr. 20/1993,

    în temeiul art. 16 alin. (3) şi al art. 26 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul naval, republicată, precum şi al art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite următorul ordin:

    ART. 1


    Scop

    Scopul prezentului ordin este de a stabili un nivel uniform al cerinţelor specifice de stabilitate pentru navele de pasageri de tip Ro-Ro, care să imbunatateasca capacitatea de supravietuire a acestui tip de nava în caz de avarie datorată unei coliziuni şi care să asigure un nivel ridicat de siguranţă pentru pasageri şi membrii echipajului.

    ART. 2


    Definiţii

    În înţelesul prezentului ordin termenii utilizaţi se definesc după cum urmează:

    a) Acordul de la Stockholm - Acordul încheiat la Stockholm la 28 februarie 1996 conform Rezoluţiei 14 a Conferintei SOLAS 95 "Acorduri regionale privind cerinţele specifice de stabilitate pentru navele de pasageri de tip Ro-Ro", adoptată la 29 noiembrie 1995;

    b) administraţia statului pavilionului - autorităţile competente ale statului care acorda navelor de pasageri de tip Ro-Ro dreptul de a arbora pavilionul acestuia;

    c) Autoritatea Navala Română - organ tehnic de specialitate din subordinea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, căruia i se deleagă competentele privind aplicarea prevederilor prezentului ordin, denumita în continuare ANR;

    d) bordul liber rezidual [f(r)] - distanta minima dintre puntea ro-ro avariata şi linia de plutire finala în dreptul avariei, fără a lua în calcul efectul suplimentar al apei de mare acumulate pe puntea ro-ro avariata;

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic