Florin Nicolae Jianu    BucureÅŸti, 4 iunie 2014.    Nr. 698.    ANEXĂ                              METODOLOGIA                de elaborare ÅŸi aplicare a Testului IMM   Â
CAP. I    Prevederi generale   Â
ART. 1    Prezenta metodologie reglementează modul de efectuare a Testului IMM prin care se evaluează sistematic impactul ex-ante al proiectelor de acte normative asupra întreprinderilor mici şi mijlocii, în conformitate cu principiul «Gândiţi mai întâi la scară mică» şi principiul numărului constant, la care sunt obligaţi iniţiatorii proiectelor de acte normative, conform
Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării ÅŸi dezvoltării întreprinderilor mici ÅŸi mijlocii, cu modificările ÅŸi completările ulterioare.   Â
ART. 2    În sensul prezentei metodologii, următorii termeni sunt definiţi astfel:    a) IMM - întreprinderi mici şi mijlocii, astfel cum sunt definite de
Legea nr. 346/2004, cu modificările şi completările ulterioare;    b) Testul IMM reprezintă o modalitate de evaluare a impactului economic, social şi de mediu pe care propunerile legislative îl au asupra IMM-urilor şi constă în efectuarea unui sondaj de către iniţiatorul actului normativ, înainte de demararea procesului de avizare a acestuia, cu privire la potenţialele efecte generate în activitatea întreprinderilor mici şi mijlocii de introducerea noilor reglementări, prin una dintre modalităţile prevăzute la art. 7 alin. (4);    c) principiul «Gândiţi mai întâi la scară mică» presupune ca iniţiatorii actelor normative să evalueze efectele introducerii noii reglementări, mai întâi şi cu precădere asupra activităţii întreprinderilor mici şi mijlocii;