ART. 4 Data comunicării către instituţia de credit a actului de executare este prima zi bancară următoare zilei încărcării actului de executare în sistemul informatic prevăzut la art. 2, iar ora comunicării este ora de începere a zilei bancare. Aceste informaţii se stabilesc, pentru fiecare instituţie de credit, prin protocolul de colaborare prevăzut la art. 3.
ART. 5 Prelucrările de date cu caracter personal cuprinse în actele de executare comunicate instituţiilor de credit prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanţă se fac cu respectarea dispoziţiilor
Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.
ART. 6 În vederea asigurării respectării prevederilor art. 5, Ministerul Finanţelor Publice, respectiv Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, publică pe portalul de internet propriu o informare cu privire la modul de ducere la îndeplinire a prevederilor
Legii nr. 677/2001, cu modificările şi completările ulterioare, şi a
Regulamentului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţiile prevăzute în mod expres de
art. 5-7 şi
10 din Legea nr. 677/2001, cu modificările şi completările ulterioare: a) identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia, dacă este cazul; b) scopul în care se face prelucrarea datelor; c) categoriile de date vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; d) existenţa drepturilor pentru persoana vizată, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate.
ART. 7 (1) Actele de executare emise în formă electronică de organul fiscal central se semnează de către Ministerul Finanţelor Publice cu semnătura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, obţinut de Ministerul Finanţelor Publice în condiţiile
Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, republicată. (2) Începând cu data de 1 iulie 2018, actele de executare comunicate de organul fiscal central se semnează cu sigiliu electronic calificat, emis în conformitate cu
Regulamentul (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă şi de abrogare a
Directivei 1999/93/CE.