Inapoi la Cautare

ORDIN 425 /2014


privind modificarea Ordinului ministrului sănătăţii publice şi al ministrului internelor şi reformei administrative nr. 168/418/2008 pentru aprobarea Metodologiei de raportare a cazurilor şi evenimentelor la care intervin serviciile publice de ambulanţă


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 30.11.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (30.11.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Având în vedere prevederile art. I alin. (1) şi (4)-(7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă,

    în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul sănătăţii şi viceprim-ministrul, ministrul afacerilor interne, emit următorul ordin:

    ART. I


    Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului internelor şi reformei administrative nr. 168/418/2008 pentru aprobarea Metodologiei de raportare a cazurilor şi evenimentelor la care intervin serviciile publice de ambulanţă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 277 din 9 aprilie 2008, se modifică după cum urmează:

    1. Articolul 2 va avea următorul cuprins:

    "Art. 2. - (1) Pentru unităţile administrativ-teritoriale în care nu sunt organizate dispecerate integrate pentru situaţii de urgenţă, conducerea serviciilor de ambulanţă judeţene sau al municipiului Bucureşti este obligată să transmită inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene sau al municipiului Bucureşti zilnic, prin fax - în scopul certificării autenticităţii documentului - şi, în cazul în care este posibil, prin intermediul poştei electronice, între orele 5,00-5,30, informaţiile prevăzute în anexa la metodologia aprobată prin prezentul ordin.

    (2) Datele cuprinse în raport fac obiectul intervalului de timp cuprins între ora 7,00 a zilei precedente şi ora 5,00 a zilei în curs.

    (3) Pentru intervalul orar 5,00-7,00 din ziua în curs informaţiile se însumează în raportul aferent zilei următoare.

    (4) Pentru unităţile administrativ-teritoriale în care sunt organizate dispecerate integrate pentru situaţiile de urgenţă, rapoartele se întocmesc de către personalul aflat în tura de serviciu a acestor dispecerate, în aceleaşi intervale orare prevăzute la alin. (1)-(3)."

    2. Articolul 3 va avea următorul cuprins:

    "Art. 3. - Rapoartele, întocmite conform prevederilor art. 2, se transmit de personalul aflat în tura de serviciu a dispeceratelor integrate pentru situaţii de urgenţă, respectiv a dispeceratelor inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene sau al municipiului Bucureşti, prin fax, autorităţilor de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti corespondente şi, în format electronic, către Dispeceratul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, până cel mai târziu la ora 6,30, în vederea centralizării datelor la nivel naţional şi comunicării acestora către conducerea Ministerului Sănătăţii şi a Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare Departamentul."

    3. Articolul 5 va avea următorul cuprins:

    "Art. 5. - (1) Zilnic, la ora 9,00, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă transmite conducerii Ministerului Sănătăţii şi Departamentului, prin structurile de monitorizare permanente ale celor două ministere, Situaţia centralizatoare, la nivel naţional, a intervenţiilor serviciilor publice de ambulanţă din ultimele 24 de ore.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic