Inapoi la Cautare

ORDIN 2285 /2011


privind procedura de avizare a personalului care gestionează contribuţia financiară elveţiană în vederea implementării Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 07.07.2011 și 28.03.2018 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 07.07.2011 și 28.03.2018 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    În conformitate cu dispoziţiile art. 6 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiară a personalului care gestionează contribuţia financiară elveţiană în vederea implementării Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse,

    în temeiul prevederilor art. 10 alin. (2) şi (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

    ART. 1

    (1) Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (2) şi (4) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiară a personalului care gestionează contribuţia financiară elveţiană în vederea implementării Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse, pentru a beneficia de majorările salariale prevăzute la art. 4 alin. (1) şi art. 7 alin (1) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, structurile menţionate la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 vor solicita Ministerului Finanţelor Publice avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene.

    (2) Cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care activează în cadrul structurilor menţionate la art. 2 lit. b) pct. 2 şi 3 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice, în atenţia Direcţiei generale pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară, împreună cu restul documentelor prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011.

    (3) Cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care activează în cadrul structurii menţionate la art. 2 lit. b) pct. 1 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 se transmite, împreună cu restul documentelor prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene, care avizează favorabil sau respinge, motivat, cererea formulată.

    (4) Modelul cererii privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene este prevăzut în anexa nr. 1.

    ART. 2

    (1) În fiecare an, Ministerul Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare, comunică, până la sfârşitul anului curent pentru anul următor, structurilor menţionate la art. 2 lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011 numărul de posturi alocate acestora care se încadrează în prevederile hotărârii Guvernului.

    (2) În cazul în care are loc o diminuare a numărului de posturi distribuite pentru anul următor faţă de anul curent, structurile în cauză trebuie să transmită Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrătoare de la comunicare, numele persoanelor care nu mai beneficiază de majorare salarială.

    (3) În cazul în care are loc o creştere a numărului de posturi distribuite faţă de anul curent, structurile în cauză trebuie să transmită Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrătoare de la comunicare, o cerere privind solicitarea de aviz pentru personalul nou-propus, care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene.

    (4) În cazul structurii menţionate la art. 2 lit. b) pct. 1 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011, în vederea încadrării în numărul de posturi distribuit pentru anul următor, Unitatea Naţională de Coordonare, reprezentată de Direcţia generală pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară, comunică secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene numele persoanelor care nu mai beneficiază de majorarea salarială, în cazul în care are loc o reducere a numărului de posturi distribuite faţă de anul curent, sau transmite, spre avizare, cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul nou-propus, care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene, în cazul în care are loc o creştere a numărului de posturi faţă de anul curent.

    (5) În situaţia în care în cadrul structurilor al căror personal beneficiază de majorările salariale în condiţiile Hotărârii Guvernului nr. 646/2011 intervin modificări de personal, atribuţii, organizare şi/sau funcţionare, structurile respective vor comunică Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrătoare, aceste aspecte, împreună cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 646/2011.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic