În baza
Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 74/2005 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, aprobată cu modificări prin
Legea nr. 111/2006, şi a
Hotărârii Guvernului nr. 895/2005 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, în aplicarea
Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin
Legea nr. 337/2006, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice emite prezentul ordin.
ART. 1 Se aprobă structura, conţinutul şi modul de utilizare ale modelelor specifice de invitaţii de participare la procedura prin "cerere de oferte", referatului de oportunitate, raportului de evaluare a impactului, dosarului achiziţiei publice şi ale contractului de servicii de publicitate media, prevăzute în anexele nr. 1-5 care fac parte integrantă din prezentul ordin.
ART. 2 În sensul prezentului ordin, termenii de mai jos au următoarele înţelesuri: a) tiraj mediu difuzat pe ediţie - media pe ediţie a exemplarelor pentru care se poate dovedi pe bază de acte că au intrat în posesia utilizatorului final. Tirajul difuzat este compus din: abonamente, exemplare vândute cu bucata şi exemplare gratuite; b) abonamente - fiecare exemplar vândut, care a fost livrat firmelor specializate în servirea abonamentelor sau care a fost achitat în avans direct la editor şi a fost livrat abonatului de către editor ori de un intermediar al acestuia; c) exemplare vândute cu bucata - fiecare exemplar vândut prin metode diferite de cele pentru abonamente; d) exemplare gratuite - fiecare exemplar al publicaţiei din difuzarea căruia editorul nu a obţinut încasări; e) ediţie - totalitatea exemplarelor unei publicaţii care pot fi evidenţiate prin acelaşi identificator imprimat pe ele, denumit număr de apariţie, şi care se regăseşte în toate actele necesare efectuării auditului, inclusiv pentru reeditări şi suplimentări de tiraj, indiferent de locul de tipărire; f) cost pe punct de audienţă - efortul financiar necesar pentru a obţine un punct de rating; g) rating - unitate de măsură a audienţei pentru un program de televiziune sau de radio.
ART. 3