Inapoi la Cautare

ORDIN 1628 /2007


privind aprobarea modelului contractului de administrare a spitalului public din reţeaua Ministerului Sănătăţii Publice


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 27.09.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (27.09.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


                      CONTRACT DE ADMINISTRARE

                        a Spitalului ........

    I. Părţile contractului

    1. Domnul/Doamna ............ , managerul Spitalului ............., pe de o parte, şi

    2. Domnul/Doamna ................. , membru al comitetului director, domiciliat/domiciliată în ..............., str. .......... nr. ........., judeţul/sectorul ......................, posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria ............ nr. ..........., codul numeric personal ................, în calitate de ......../(funcţia specifică în comitetul director)...... în cadrul Spitalului ............ , pe de altă parte,

    am convenit încheierea prezentului contract de administrare.

    II. Obiectul contractului

    Organizarea şi conducerea activităţii Spitalului ............... , pe baza obiectivelor şi atribuţiilor cuprinse în prezentul contract de administrare, în scopul furnizării de servicii medicale şi alte servicii, pe baza principiilor privind echitatea, necesitatea, eficacitatea, calitatea şi eficienţa, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

    III. Durata contractului

    1. Prezentul contract de administrare se încheie pe o durată de maximum 3 ani.

    2. Prezentul contract de administrare poate fi prelungit la încetarea mandatului pe o perioadă de 3 luni, maximum de două ori, perioadă în care se organizează concursul de ocupare a funcţiei.

    IV. Condiţii de muncă

    1. Activitatea se desfăşoară în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1991 privind stabilirea duratei timpului de muncă sub 8 ore pe zi pentru salariaţii care lucrează în condiţii deosebite - vătămătoare, grele sau periculoase.

    2. Activitatea prestată se desfăşoară în condiţii normale/deosebite/speciale de muncă, potrivit Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare.

    V. Durata muncii
<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic