Inapoi la Cautare

ORDIN 148 /2017


privind aprobarea modalităţii de plată a taxei de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 20.07.2017 și 09.02.2020 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 20.07.2017 și 09.02.2020 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    Având în vedere:

    - Referatul Direcţiei generale de management al calităţii în sănătate şi al Direcţiei economice, aprobat cu nr. 381/C.V. din data de 12.07.2017;

    – dispoziţiile art. 173 alin. (8)
 coroborate cu cele ale art. 215
, precum şi ale art. 249 din Legea nr. 95/2006
 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

    – prevederile Ordinului ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate nr. 1.350/668/2016
 privind aprobarea modalităţii de calcul al taxei de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021,

    în temeiul art. 10 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 629/2015
 privind componenţa, atribuţiile, modul de organizare şi funcţionare ale Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate,

    preşedintele Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate emite prezentul ordin.

    ART. 1

    (1) Taxa de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021, care include costurile aferente evaluării în vederea acreditării şi monitorizării încadrării unităţii sanitare în nivelul de acreditare acordat, pentru o perioadă de 5 ani se achită în trei tranşe, corespunzătoare etapelor principale ale procesului de acreditare, după cum urmează:

    a) prima tranşă, reprezentând 30% din valoarea taxei de acreditare estimată şi comunicată conform art. 4 lit. c) din Procedura şi metodologia
 de evaluare şi acreditare a spitalelor, aprobată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 446/2017
 privind aprobarea Standardelor, Procedurii şi metodologiei
 de evaluare şi acreditare a spitalelor, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii de către unitatea sanitară a respectivei comunicări;

    b) a doua tranşă, reprezentând 40% din valoarea estimată şi comunicată a taxei de acreditare, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea înştiinţării de plată, care se transmite cu 3 luni calendaristice anterior datei estimate pentru începerea vizitei de evaluare;

    c) a treia tranşă, reprezentând diferenţa dintre valoarea achitată în primele două tranşe prevăzute la lit. a) şi b) şi valoarea finală a taxei de acreditare, calculată conform art. 4 lit. d) din Procedura şi metodologia
 de evaluare şi acreditare a spitalelor, aprobată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 446/2017
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic