Inapoi la Cautare

ORDIN 147 /2013


privind aprobarea taxei de acreditare şi reevaluare a spitalelor aferentă anului 2013


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 23.09.2023, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (23.09.2023) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Având în vedere propunerea ministrului sănătăţii formulată prin Adresa nr. EN 7.039/2013 şi referatul Direcţiei economice achiziţii publice şi administrativ nr. 2.489 din 17 iulie 2013 privind taxa de acreditare şi reevaluare a spitalelor aferentă anului 2013,

    în temeiul prevederilor art. 175 alin. (6) şi ale art. 177 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 şi art. 16 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.148/2008 privind componenţa, atribuţiile şi modul de organizare şi funcţionare ale Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, republicată,

    preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor emite prezentul ordin.

    ART. 1

    (1) Pentru anul 2013, nivelul taxei de acreditare este de 4 lei/pat/lună pentru un ciclu de acreditare de 5 ani, echivalentul a 240 lei/pat pentru un ciclu de acreditare de 5 ani.

    (2) Plata se virează în lei, în contul Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, cod fiscal 24609370, cont virament RO08TREZ7065009XXX011961 deschis la Trezoreria Sectorului 6, stabilirea nivelului taxei de acreditare făcându-se după formula:

    Nr. paturi spital * 240 lei/pat

    (3) Dovada efectuării plăţii va fi transmisă de către spital Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor odată cu fişa de autoevaluare prevăzută la art. 4 lit. d) din Ordinul ministrului sănătăţii nr. 972/2010 pentru aprobarea Procedurilor, standardelor şi metodologiei de acreditare a spitalelor, reprezentând premisa pentru declanşarea vizitei de evaluare în vederea acreditării.

    ART. 2

    (1) Pentru anul 2013, nivelul taxei de reevaluare, la cerere, este de 4 lei/pat/lună pentru un ciclu de acreditare de 5 ani, echivalentul a 240 lei/pat pentru un ciclu de acreditare de 5 ani.

    (2) Plata se virează în lei, în contul Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, cod fiscal 24609370, cont virament RO08TREZ7065009XXX011961 deschis la Trezoreria Sectorului 6, stabilirea nivelului taxei de reevaluare făcându-se după formula:

    Nr. paturi spital * 240 lei/pat

    (3) Solicitantul va transmite Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor confirmarea plăţii odată cu solicitarea de reevaluare, reprezentând premisa pentru declanşarea vizitei de reevaluare.

    (4) Nivelul taxei de reevaluare, la cerere, poate fi modificat prin protocol încheiat între solicitant şi Comisia Naţională de Acreditare a Spitalelor.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic