Inapoi la Cautare

ORDIN 1092 /2006


privind stabilirea competenţelor şi atribuţiilor echipajelor publice de intervenţie de diferite niveluri în faza prespitalicească


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 01.12.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (01.12.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    ART. 21

    Directorul medical al unui serviciu de ambulanţă sau medicul şef al unui SMURD răspunde de clasificarea corectă a echipajelor şi reclasificarea acestora în cadrul serviciului pe care îl coordonează, aceasta fiind o operaţiune continuă şi flexibilă care depinde de resursele umane disponibile într-o tură şi de tehnica de lucru aflată în stare operativă în tura respectivă, situaţia putând fi schimbată chiar în cursul unei ture.

    ART. 22

    Dispeceratul medical sau dispeceratul integrat de urgenţă va fi informat în scris, prin fax ori prin sistem de transmisie a datelor, în cazul în care nu se află în incinta serviciului de ambulanţă, în legătură cu nivelul de clasificare al fiecărui echipaj de gardă şi cu modificările survenite asupra clasificării, dacă este cazul.

    ART. 23

    Clasificarea unor echipaje la un nivel mai înalt decât competenţele reale ale membrilor echipajului sau la un nivel mai înalt decât permite dotarea echipajului va duce la sancţionarea de către autoritatea de sănătate publică a directorului medical al serviciului de ambulanţă sau a medicului şef al SMURD din care face parte echipajul, precum şi a persoanelor care au emis autorizaţia iniţială, dacă aceasta a stat la baza clasificării eronate. În cazul unor consecinţe grave asupra pacientului, persoanele implicate răspund, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, fiind posibilă desfacerea contractului de muncă ori eliberarea din funcţia de conducere a persoanei sau persoanelor responsabile, în urma unei anchete efectuate de organele abilitate din judeţul respectiv ori de la un nivel regional sau central.

    ART. 24

    Echipajele publice de intervenţie de urgenţă, transport şi consultaţii în faza prespitalicească sunt clasificate după cum urmează:

    1. echipaj de prim ajutor fără capacitate de evacuare a victimei (PA):

    - mijlocul utilizat: poate include orice tip de vehicul dotat cu echipamentele necesare acordării primului ajutor calificat;

    - astfel de echipaj poate acţiona şi fără vehicul, cu condiţia deţinerii echipamentului necesar;

    - minimum două persoane:

      2 salvatori cu instruire paramedicală;

    - după caz, un conducător auto cu instruire paramedicală;

    - în cazul echipajelor de pompieri care intervin la incendii cu autospeciale de intervenţie dotate cu echipament de prim ajutor calificat şi defibrilator semiautomat, cel puţin 3 persoane din cadrul echipajului vor fi formate ca personal paramedical;

<   3   4   5   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic