Inapoi la Cautare

ORDIN 107 /1999


pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor nr. 2.049/1998 privind regimul taxei pe valoarea adăugată pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România,
precum şi personalului diplomatic al acestora


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 04.12.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (04.12.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    Ministrul finanţelor,

    în baza prevederilor art. 17 lit. C.k) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adăugată, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 288 din 12 decembrie 1995, cu modificările şi completările ulterioare,

    în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările ulterioare,

    emite următorul ordin:

    ARTICOL UNIC

    Ordinul ministrului finanţelor nr. 2.049 din 30 octombrie 1998 privind regimul taxei pe valoarea adăugată pentru bunurile şi serviciile destinate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi personalului diplomatic al acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 497 din 23 decembrie 1998, se completează după cum urmează:

    1. După articolul 4 se introduce articolul 4^1 cu următorul cuprins:

    "Art. 4^1. - Persoanele juridice care închiriază spaţii misiunilor diplomatice sau personalului diplomatic al acestora pot factura contravaloarea chiriei cu cota zero a taxei pe valoarea adăugată, în baza unui certificat eliberat în acest scop de către Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, conform modelului prezentat în anexa nr. II, care face parte integrantă din prezentul ordin.

    Certificatul se eliberează la cererea persoanei juridice care închiriază spaţiile, potrivit modelului prezentat în anexa nr. III, care face parte integrantă din prezentul ordin, şi următoarelor documente:

    - copia de pe actul constitutiv autentificat;

    - copia de pe certificatul de înregistrare fiscală;

    - copia de pe înştiinţările de luare în evidenta ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată;

    - copia de pe actul de proprietate sau, în cazul spaţiilor proprietate de stat, de pe actul de folosinţă sau de administrare a spaţiilor care fac obiectul închirierii;

    - adeverinta eliberata de organul fiscal teritorial, care atesta achitarea impozitului pe clădiri şi a impozitului sau a taxei pe teren pentru spaţiile care fac obiectul închirierii;

    - copia de pe contractul de închiriere încheiat cu misiunea diplomatică sau cu personalul diplomatic al acesteia, autentificat;
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic