f) responsabil de gestionare a contului - persoana încadrată la cabinetul demnitarului sau orice altă persoană din cadrul autorităţii sau instituţiei în care demnitarul îşi desfăşoară activitatea, desemnată în acest sens, care are sarcina de a publica întâlnirile vizate de prezentul ordin şi de a gestiona contul de decident; g) întâlniri dintre decidenţi şi grupurile specializate - organizarea şi/sau participarea la întrevederi, reuniuni sau evenimente, în vederea promovării unei iniţiative de politică publică; h) cont RUTI - cont de utilizator configurat în platforma RUTI care poate fi accesat prin utilizarea unei adrese de e-mail de autentificare şi a unei parole aferente; i) cont activ RUTI - cont al cărui titular deţine şi exercită funcţia de demnitate publică; j) cont inactiv RUTI - cont al cărui titular nu mai deţine funcţia de demnitate publică şi a fost inactivat în urma notificării ST RUTI.
ART. 3 (1) Secretariatul General al Guvernului asigură Secretariatul tehnic al RUTI, denumit în continuare ST RUTI. (2) ST RUTI asigură asistenţa tehnică, gestionează fluxul documentelor şi soluţionează cererile formulate de către solicitanţi şi utilizatori.
ART. 4 (1) Decidenţii din cadrul autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale pot solicita înregistrarea în RUTI printro cerere expres adresată Secretariatului General al Guvernului. (2) Cererea poate fi formulată în format electronic la adresa de e-mail ruti@gov.ro sau în format letric. (3) În cuprinsul cererii sunt menţionate datele de contact ale decidentului şi ale responsabilului de gestionare a contului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1. (4) În termen de 5 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii prevăzute la alin. (1), ST RUTI va soluţiona cererea, respectiv va comunica către solicitant contul RUTI creat şi datele de conectare în platformă (utilizator şi parolă).
ART. 5 (1) Grupurile specializate pot solicita înregistrarea în RUTI printr-o cerere expres formulată în format electronic la adresa de e-mail ruti@gov.ro.