Inapoi la Cautare

NORMĂ din /2009


privind organizarea şi desfăşurarea concursului în vederea încadrării funcţiei de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu medical, farmacist-şef sau, după caz, de şef ambulatoriu de specialitate în unităţile sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 23.09.2023, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (23.09.2023) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. Funcţiile vacante de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu medical, farmacist-şef sau, după caz, de şef ambulatoriu de specialitate, prevăzute în statul de organizare a unităţilor sanitare cu paturi ca funcţii militare, se transmit Direcţiei medicale pentru a fi publicate în Buletinul Informativ al Armatei, împreună cu fişele cuprinzând cerinţele de personal ale acestora.

    2. Funcţiile prevăzute la pct. 1 se ocupă prin concurs sau examen, organizat şi desfăşurat cu respectarea prevederilor ordinului ministrului sănătăţii specific acestor activităţi.

    3. În termen de 15 zile de la publicarea funcţiei în Buletinul Informativ al Armatei, candidaţii depun la unitatea sanitară care are funcţia în statul de organizare, raportul şi dosarul de înscriere la concurs/examen.

    4. Concursul/examenul se organizează în maximum 60 de zile de la data comunicării hotărârii comisiei de selecţie.

    5. La concursul/examenul pentru ocuparea funcţiilor prevăzute la pct. 1 se pot înscrie medicii şi farmaciştii care îndeplinesc următoarele condiţii:

    a) să fie cadru militar în activitate;

    b) să fie absolvent cu diplomă de licenţă al unei instituţii de învăţământ superior medical;

    c) să fie confirmat în specialitatea militară a funcţiei;

    d) să deţină grad egal sau mai mic cu cel mult o treaptă decât gradul funcţiei pentru care candidează;

    e) să fi absolvit cursul de carieră, menţionat în statul de organizare, conform Ghidului carierei militare;

    f) dovada/adeverinţa din care să rezulte că în ultimele 6 luni nu a fost sancţionat de conducerea unităţilor în care şi-a desfăşurat activitatea pentru abateri de la disciplina militară, conform reglementărilor proprii Ministerului Apărării Naţionale, precum şi faptul că în ultimii 5 ani nu a primit sancţiuni de la Colegiul Medicilor/Farmaciştilor din România;

    g) să nu se regăsească în unul dintre cazurile de incompatibilitate reglementate de legislaţia în vigoare;

    h) după caz, pentru secţiile clinice, documente care atestă deţinerea titlului universitar eliberat de senatul sau consiliul profesoral al instituţiei de învăţământ medical superior unde are norma de predare.

                                     -------

1  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic