h) cuantumul taxei de concurs.
ART. 16 (1) Înscrierea la concurs pentru funcţiile publicate se face la unitatea sanitară publică care a publicat funcţia vacantă pentru concurs. (2) La înscrierea pentru concurs sau examen, a cărui publicitate a fost asigurată conform legii, candidaţii vor depune la unitatea sanitară publică care a publicat funcţia un dosar cuprinzând următoarele acte: a) cererea în care se menţionează funcţia pentru care doresc să concureze; b) copia xerox a diplomei de studii; c) adeverinţa din care să reiasă confirmarea în gradul profesional; d) actele doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în anexa la prezentele norme; e) declaraţia pe propria răspundere a candidatului, din care să rezulte că nu a fost condamnat penal pentru fapte care îl fac incompatibil cu funcţia pentru ocuparea căreia doreşte să concureze; f) declaraţia pe propria răspundere a candidatului, din care să rezulte că nu se află în stare de incompatibilitate; g) certificatul privind starea de sănătate; h) dovada/adeverinţa din care să rezulte că în ultimii 5 ani nu a fost sancţionat de conducerea unităţilor în care şi-a desfăşurat activitatea sau de Colegiul Medicilor din România; i) copia xerox a autorizaţiei de liberă practică sau certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România; j) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste confirmarea în specialitate şi vechimea în specialitate; k) un proiect de management privind evoluţia viitoare a secţiei, laboratorului sau serviciului medical;