Inapoi la Cautare

NORMĂ din /2006


privind încadrarea cu personal de specialitate a bibliotecilor universitare


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 03.07.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (03.07.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. Încadrarea cu personal a bibliotecilor universitare se face în funcţie de activităţile reale desfăşurate în aceste instituţii, determinate de achiziţia, prelucrarea şi comunicarea documentelor, de serviciile, patrimoniul şi sistemul de organizare a instituţiilor respective, numărul şi frecvenţa utilizatorilor.

    2. Personalul de specialitate al bibliotecilor universitare se compune din:

    - bibliotecari, bibliografi, cercetători, redactori, documentarişti, conservatori, restauratori, ingineri de sistem, informaticieni, operatori, analişti, depozitari şi alte funcţii de profil. Aceştia au statut de personal didactic auxiliar.
	

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Personal de
crt. Indicatori specialitate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Achiziţii de documente
    a. cărţi 1 post la 850 documente/an

    b. publicaţii seriale 1 post la 300 abonamente/an

    c. schimb intern şi internaţional 1 post la 150 parteneri/an

 2. Evidenţa şi organizarea colecţiilor
    a. evidenţa globală 1 post la 30.000
                                                   înregistrări/an
    b. evidenţa individuală:
    - informatizată 1 post la 8.000 documente/an
    - tradiţională 1 post la 7.000 documente/an

    c. topografia documentelor:
    - informatizată 1 post la 7.000 documente/an
    - tradiţională 1 post la 5.000 documente/an

 3. Catalogare, clasificare, indexare
    (tradiţională şi /sau informatizata)
    a. documente obişnuite (cărţi, publicaţii
    seriale etc.) 1 post la 1.200 titluri/an

    b. documente bibliofile 1 post la 700 documente/an

    c. organizarea cataloagelor tradiţionale 1 post la 15.000 fişe/an

 4. Organizarea depozitelor, conservarea 1 post la 40.000 volume/an

 5. Circulaţia documentelor
    a. sălile de lectură 1 post la 15.000 documente/an

    b. la împrumut 1 post la 15.000 documente/an

 6. Evidenţa utilizatorilor 1 post la 10.000 utilizatori
                                                  /an

 7. Referinţe bibliografice
    Orientare, informaţii, îndrumări 1 post la 2.000 referinţe/an
                                                  1 post la 9.000 utilizatori
                                                  /an

 8. Activitatea de cercetare 1 post la 30.000 pagini/an
                                                  1 post la 2.000 informaţii
                                                  ştiinţifice/ an
                                                  1 post la 80 referate/an

 9. Activităţi metodologice 1 post la 4 unităţi
                                                  bibliotecare

10. Informatizare şi activităţi în reţea 1 post la 1-2 servere + 25
                                                  staţii în reţea (ingineri
                                                  de sistem)
                                                  1 post la 4-10 licenţe
                                                  operaţionale sistem integrat
                                                  de bibliotecă
                                                  1 post la 2-4 aplicaţii
                                                  software operaţionale
                                                  1 post la 5.000 pagini/an
                                                  1 post administrator web
                                                  internet/ intranet la minimum
                                                  10 staţii conectate
11. Management de bibliotecă
    a. director general 1 post la bibliotecile
                                                  centrale universitare

    b. director general adjunct 1 post la bibliotecile
                                                  centrale universitare cu
                                                  minimum 5 filiale specializate
                                                  2 posturi la bibliotecile
                                                  centrale universitare cu
                                                  peste 8 filiale specializate

    c. director 1 post la bibliotecile
                                                  universitare fără persona-
                                                  litate juridică încadrate
                                                  cu peste 20 de angajaţi

    d. director adjunct 1 post la bibliotecile
                                                  universitare fără persona-
                                                  litate juridică încadrate
                                                  cu cel puţin 40 de angajaţi
                                                  şi minimum 5 filiale
                                                  specializate

    e. şef de serviciu sau 1 post pentru fiecare
    şef de birou compartiment cu minimum 10
                                                  angajaţi de specialitate sau
                                                  1 post pentru fiecare
                                                  compartiment cu minimum 6
                                                  angajaţi de specialitate

    f. şef de serviciu informatizare 1 post la minimum 8 angajaţi
                                                  de specialitate, numai pentru
                                                  bibliotecile centrale
                                                  universitare

    g. şef de birou informatizare 1 post la minimum 5 angajaţi
                                                  de specialitate

    h. director economic 1 post la bibliotecile
                                                  centrale universitare cu
                                                  peste 150 de angajaţi

    i. contabil şef 1 post la bibliotecile
                                                  centrale universitare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


                        ---------

1  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic