Inapoi la Cautare

METODOLOGIE din /2008


privind organizarea şi desfăşurarea reevaluării activităţii managerului spitalului public pentru perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 21.03.2023, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (21.03.2023) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. Reevaluarea după 6 luni a activităţii managerului spitalului public pentru perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008 se desfăşoară în perioada 15 noiembrie 2008 - 1 decembrie 2008.

    Sunt reevaluaţi managerii care au fost evaluaţi pentru activitatea desfăşurată în anul 2007 şi pentru care s-a dispus reevaluarea activităţii după 6 luni.

    2. Evaluarea după 6 luni a activităţii managerului spitalului public se face de o comisie de evaluare formată din preşedinte, vicepreşedinte, 3-5 membri şi un secretariat format din 1-2 persoane, numită prin ordin al ministrului sănătăţii publice, astfel:

    a) pentru spitalele publice din subordinea autorităţilor de sănătate publică judeţene/a municipiului Bucureşti, membrii comisiei de evaluare sunt propuşi de către directorul executiv al acestora, care este preşedintele comisiei de evaluare. Vicepreşedintele este şeful Compartimentului audit intern din aceeaşi instituţie. În situaţia în care la nivelul autorităţii de sănătate publică nu este încadrat postul de auditor intern, vicepreşedintele este nominalizat din cadrul altei autorităţi de sănătate publică, prin ordin al ministrului sănătăţii publice;

    b) pentru spitalele publice din subordinea Ministerului Sănătăţii Publice, preşedintele este directorul general al Direcţiei generale politici, strategii şi managementul calităţii în sănătate, iar vicepreşedintele este un reprezentant al Direcţiei audit în aceeaşi instituţie.

    3. Comisia de evaluare menţionată la pct. 2 întocmeşte, pe baza rezultatelor obţinute de fiecare manager de spital, fişa de evaluare prevăzută în anexa nr. 3 la ordin. Fişa de evaluare se înaintează Comisiei centrale de evaluare însoţită de dosarul de reevaluare, care cuprinde obligatoriu următoarele documente:

    a) copia contractului de management şi a actului adiţional la acesta, încheiate pentru perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2008;

    b) documentele care susţin punctajul acordat la fiecare indicator de performanţă, după cum urmează:

    b(1)) statul de funcţii pe anul 2008, aprobat conform legii;

    b(2)) situaţia financiară încheiată la 30 iunie 2008;

    b(3)) situaţia statistică aferentă perioadei 1 ianuarie - 30 iunie 2008 (cod MS 60.4.4A, cap. 2; cod MS 60.4.4, cap. 3; cod MS 60.4.4.A, cap. 14), centralizatorul - cod MS 60.4.4, cap. 15 "Personalul mediu şi superior sanitar pe tipuri de unităţi", centralizatorul activităţii spitalului - cod 19.15, darea de seamă statistică pentru semestrul I 2008 (cod MS 60.4.2, cap. 1 "Principalii indicatori ai cunoaşterii sănătăţii, pe semestrul I 2008, pentru fiecare spital", câte un document semnat şi ştampilat, completat numai cu pct. 10 "Infecţii interioare din spital");

    c) copii ale actelor de control ale tuturor organismelor abilitate;

    d) raportul de autoevaluare al managerului spitalului public (în cuprinsul acestuia se au în vedere acţiunile organizate şi desfăşurate pe parcursul perioadei evaluate, privind modul de îndeplinire a indicatorilor şi criteriilor de performanţă, procedurile interne de evaluare şi control, elaborare de acte normative cu caracter intern, măsurile întreprinse pentru eficientizarea activităţii unităţii şi creşterea calităţii actului medical, gestionarea eventualelor situaţii de criză apărute la nivelul spitalului public etc.); managerul spitalului public răspunde pentru realitatea şi corectitudinea datelor puse la dispoziţia comisiei de evaluare, conform legii;

    e) alte documente care pot constitui bază pentru evaluarea îndeplinirii criteriilor de performanţă prevăzute în anexa nr. 2 la ordin.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic