Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 870 /2006


privind aprobarea Strategiei pentru îmbunătăţirea sistemului de elaborare, coordonare şi planificare a politicilor publice la nivelul administraţiei publice centrale


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 28.06.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (28.06.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată
,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1

    Se aprobă Strategia
 pentru îmbunătăţirea sistemului de elaborare, coordonare şi planificare a politicilor publice la nivelul administraţiei publice centrale, denumită în continuare Strategia, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 2

    (1) Se desemnează Secretariatul General al Guvernului ca instituţie responsabilă pentru coordonarea implementării Strategiei. În acest sens, Secretariatul General al Guvernului colaborează cu Ministerul Finanţelor Publice, Cancelaria Primului-Ministru şi Ministerul Administraţiei şi Internelor, în conformitate cu atribuţiile legale ale acestora şi prevederile prezentei Strategii.

    (2) Planul de acţiune pentru implementarea Strategiei se aprobă, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin al ministrului delegat pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 3

    Secretariatului General al Guvernului va îndeplini următoarele atribuţii:

    a) elaborarea proiectelor de acte normative necesare implementării Strategiei în domeniul regulilor de procedură şi a regulilor privind evaluarea ex-ante şi ex-post a politicilor publice şi supunerea acestora spre adoptare Guvernului;

    b) crearea şi dezvoltarea bazei de date şi informaţii privind politicile publice, prevăzută în Strategie, în colaborare cu Cancelaria Primului-Ministru şi în conformitate cu prevederile legislative în vigoare.

    ART. 4

    Secretariatului General al Guvernului, Cancelaria Primului-Ministru şi Ministerul Finanţelor Publice vor îndeplini următoarele atribuţii:

    a) crearea grupului de lucru pentru elaborarea procedurilor privind noile iniţiative de finanţare şi includerea acestora în regulile de procedură elaborate conform art. 3 lit. a);

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic