Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 5 /2011


privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 29.01.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (29.01.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    "
ART. 17

    Serviciul economic îndeplineşte, în principal, următoarele atribuţii:

    a) asigură coordonarea activităţii economico-financiare, achiziţii, resurse umane, protecţia muncii, administrativ şi a celorlalte activităţi specifice stabilite prin legi speciale;

    b) întocmeşte proiectul bugetului anual al Autorităţii şi urmăreşte ca acesta să fie inclus în proiectul bugetului de stat, potrivit legii;

    c) organizează gestionarea bugetului şi a patrimoniului şi ia măsuri pentru asigurarea integrităţii acestuia;

    d) asigură fondurile necesare pentru desfăşurarea activităţii Autorităţii;

    e) asigură organizarea şi conducerea contabilităţii, potrivit legii;

    f) organizează activitatea de control financiar preventiv privind modul de utilizare a resurselor financiare aprobate;

    g) întocmeşte statele de plată privind drepturile salariale cuvenite personalului, precum şi situaţiile privind plata acestor drepturi;

    h) calculează deconturile de deplasare a personalului;

    i) organizează, derulează şi gestionează procedurile de achiziţii publice, potrivit legii;

    j) întocmeşte proiectele contractelor pentru asigurarea utilităţilor şi a contractelor de achiziţii publice şi asigură executarea acestora, potrivit legii;

    k) asigură organizarea şi exploatarea sistemelor informatice existente, precum şi întreţinerea tehnică şi dezvoltarea reţelei de echipamente;

    l) organizează activitatea de dotare, de întreţinere a sediului instituţiei şi a bunurilor sale şi stabileşte măsuri pentru folosirea şi paza acestora;

    m) întocmeşte situaţiile financiar-contabile, potrivit reglementărilor legale;
<   2   3   4   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic