În temeiul art. 133 alin. (5) şi (7) din Constituţia României, republicată, şi al
art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, având în vedere dispoziţiile art. 44 alin. (3) şi ale
art. 94 alin. (2) din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea, modificată şi completată prin
Legea nr. 17/2006, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotărăşte:
ART. I Regulamentul privind modul de organizare şi desfăşurare a concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare, aprobat prin
Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 108/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 304 din 12 aprilie 2005, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 26, alineatul (1) va avea următorul cuprins: "Art. 26. - (1) Comisia de examen este numită de colegiul de conducere al curţii de apel şi, respectiv, al parchetului de pe lângă aceasta şi este formată din 2 magistraţi, dintre care unul este membru al colegiului de conducere, şi un reprezentant al personalului auxiliar de specialitate." 2. La articolul 39, alineatul (1) va avea următorul cuprins: "Art. 39. - (1) Rezolvarea contestaţiilor se face de o comisie formată din 3 magistraţi desemnaţi de colegiul de conducere al curţii de apel sau al parchetului de pe lângă aceasta, care nu au fost membri ai comisiei de examen, în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a acestora."
ART. II Prezenta hotărâre va fi publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii, judecător Iulian Gîlcă