Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 1039 /1999


pentru aprobarea amendamentelor convenite între România, reprezentată de Ministerul Finanţelor, şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare la Scrisoarea de acord dintre România, reprezentată de Ministerul Finanţelor, şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnată la Bucureşti la 28 iunie 1999, privind acordarea unui avans în valoare de 500.000 dolari S.U.A. din viitorul împrumut pentru Proiectul de închidere a minelor şi de atenuare a impactului social, în valoare de 44,5 milioane dolari S.U.A.


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 28.11.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (28.11.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    În temeiul prevederilor art. 8 din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 103/1999 pentru ratificarea Scrisorii de acord dintre România, reprezentată de Ministerul Finanţelor, şi Banca Internationala pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnată la Bucureşti la 28 iunie 1999, privind acordarea unui avans în valoare de 500.000 dolari S.U.A. din viitorul împrumut pentru Proiectul de închidere a minelor şi de atenuare a impactului social, în valoare de 44,5 milioane dolari S.U.A.,

    Guvernul României hotărăşte:

    ARTICOL UNIC

    Se aprobă amendamentele convenite între România, reprezentată de Ministerul Finanţelor, şi Banca Internationala pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare la Scrisoarea de acord dintre România, reprezentată de Ministerul Finanţelor, şi Banca Internationala pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnată la Bucureşti la 28 iunie 1999, privind acordarea unui avans în valoare de 500.000 dolari S.U.A. din viitorul împrumut pentru Proiectul de închidere a minelor şi de atenuare a impactului social, în valoare de 44,5 milioane dolari S.U.A., după cum urmează:

    - În cadrul anexei nr. I "Termenii şi condiţiile avansului", paragraful 2 se modifica astfel:

    "2. Cheltuielile care vor fi finanţate din avans sunt:

	

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     Categoria Suma avansului Procentul de cheltuieli
                     (dolari S.U.A.) care vor fi finanţate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Bunuri necesare 100.000 100% din cheltuielile externe,
    pentru pregătirea 100% din cheltuielile locale (costurile
    Proiectului ex-factory) şi 85% din cheltuielile
                                         locale pentru alte articole procurate de
                                         la intern

 2. Servicii de 300.000 100%
    consultanţa şi
    pregătire

 3. Costuri operationale 100.000 100% (cu excepţia bunurilor produse la
    adiţionale intern - 85%)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
    TOTAL: 500.000"
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    - În cadrul anexei nr. I "Termenii şi condiţiile avansului", paragraful 2 litera c) se reformuleaza astfel:

    "c) termenul costuri operationale adiţionale înseamnă costuri cu combustibilul şi cu asigurarea mijloacelor de transport; costuri cu echipamente, materiale şi furnituri de birou; costuri cu comunicaţiile (posta, telefon, telefax şi Internet); costuri cu deplasarile (cheltuieli de cazare şi de diurna) pentru scopurile Proiectului (în ţara şi în străinătate); cheltuieli determinate de costurile cu materialele (inclusiv piese de schimb şi consumabile) şi de prestările de servicii cu caracter funcţional, de întreţinerea şi reparaţiile birourilor UMP şi UIP, echipamentelor de birou şi a vehiculelor, cheltuieli cu cărţi şi publicaţii; salarii pentru personalul UMP şi UIP; cheltuieli cu remunerarea consultantilor angajaţi de UMP sau UIP (inclusiv serviciile de consultanţa necesare pentru stabilirea sistemului de management financiar); costuri de audit şi alte costuri autorizate de Guvern pentru Proiect, inclusiv costurile cu curieratul şi publicitatea."

    - În cadrul anexei nr. I "Termenii şi condiţiile avansului", paragraful 3 se reformuleaza astfel:

    "3. Primitorul: a) va îndeplini activităţile cu diligenta şi eficienta necesare; b) va asigura în mod prompt fonduri pentru finanţarea cheltuielilor locale pentru scopurile Proiectului, cheltuieli care nu sunt finanţate din avans, cum ar fi plata taxelor şi impozitelor locale directe şi indirecte, a comisioanelor şi spezelor bancare, precum şi a oricăror alte cheltuieli necesare în vederea funcţionarii UMP şi UIP; c) va asigura facilităţi, servicii şi alte resurse necesare pentru scopurile Proiectului; şi d) va furniza B.I.R.D. toate informaţiile asupra activităţilor şi asupra folosirii sumelor avansului, astfel cum B.I.R.D. va solicita în mod rezonabil şi, din timp în timp, va schimba opinii cu reprezentanţii B.I.R.D. asupra progresului şi rezultatelor activităţii."

    - În cadrul anexei nr. 1 "Termenii şi condiţiile avansului", paragraful 8 se reformuleaza astfel:

    "8. Pentru scopurile paragrafului 6 din anexa nr. IV la aceasta scrisoare de acord este menţionată data de 10 februarie 2000.

    După data menţionată nu se va mai efectua nici o tragere din avans şi orice suma din avans rămasă netrasa va fi anulată, exceptând cazul în care B.I.R.D. va stabili o dată ulterioară pentru scopurile paragrafului 6."

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic