Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 10 /1995


privind structura serviciilor Camerei Deputaţilor


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 24.03.1995 și 05.06.1997 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 24.03.1995 și 05.06.1997 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    În temeiul art. 64 din Constituţia României, al art. 29 lit. j) şi k), al art. 77 şi 212 din Hotărîrea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994 pentru aprobarea Regulamentului Camerei Deputaţilor,

    Camera Deputaţilor adopta prezenta hotărîre.

    ART. 1

    În structura serviciilor Camerei Deputaţilor funcţionează departamente, direcţii generale, direcţii, servicii, birouri, oficii, secţii şi ateliere.

    Structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor este prevăzută în anexele nr. 1, 1 a)─k). In cadrul direcţiilor prevăzute în anexele nr. 1 a)-k), prin hotărîre a Biroului permanent, se pot organiza servicii, birouri, oficii, secţii, ateliere, după caz.

    Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi Secretariatul membrilor Biroului permanent sînt integrate în Direcţia secretariatului tehnic numai sub aspect administrativ, persoanele care îndeplinesc funcţii în cadrul acestora subordonindu-se liderilor grupurilor parlamentare si, după caz, membrilor Biroului permanent.

    ART. 2

    Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile compartimentelor din structura serviciilor Camerei Deputaţilor se stabilesc prin regulament, care se aproba de către Biroul permanent.

    ART. 3

    Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura serviciilor Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aproba de către Biroul permanent.

    Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din serviciile Camerei Deputaţilor se fac prin ordin de către secretarul general, în condiţiile legii.

    Pentru funcţiile de şef de departament şi director general, numirea şi eliberarea din funcţie se fac cu acordul prealabil al Biroului permanent.

    ART. 4

    La aplicarea prezentei hotărîri se va proceda la reincadrarea personalului în funcţii si, după caz, în grade şi trepte profesionale, precum şi pe gradaţii, tinindu-se seama de competenta profesională reflectată în rezultatele obţinute pînă la data încadrării şi de nivelul de pregătire a fiecăruia.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic