Inapoi la Cautare

DECRET 83 /1948


pentru modificarea şi abrogarea unor dispoziţiuni din legea nr. 265, pentru organizarea Teatrelor, Operelor şi Filarmonicelor de Stat, precum şi pentru regimul spectacolelor publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 162 din 18 iulie 1947*)


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 05.02.2023, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (05.02.2023) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    f) Propune Consiliului de direcţie, spre angajare, personalul artistic al colaboratorilor ocazionali: Şefi de orchestra, solisti şi instrumentisti suplimentari;

    g) Acorda permisii şi concedii, conform Statutului salariaţilor Teatrelor, Operelor şi Filarmonicelor de stat;

    h) Pregăteşte, în colaborare cu administratorul, proiectul de buget.

    Directorul poate delega şi administratorului parte din atribuţiile sale administrative.

    În caz de concediu mai mare de 10 zile al directorului, conducerea Filarmonicei va fi încredinţată de ministru unui membru din Consiliu de direcţie".

    "Art. 192. - Administratorul ajuta pe director în chestiunile administrative, economice şi financiare".

    "Art. 193. - El are ca atribuţie: controlul, supravegherea şi coordonarea permanenta a activităţii administrative a instituţiei.

    În caz de concediu al administratorului, mai mare de 10 zile, conducerea administrativă a instituţiei va fi încredinţată de ministru, la propunerea directorului, unuia din funcţionarii administrativi ai instituţiei".

    "Art. 194. - Consiliul de direcţie are următoarele atributiuni:

    a) Întocmeşte, pînă la 1 Martie al fiecărui an, pe baza propunerilor directorului şi administratorului, bugetul de venituri şi cheltuieli al anului financiar viitor şi-l înaintează spre aprobare Ministrului Artelor şi Informaţiilor;

    b) Verifica şi înaintează în triplu exemplar, spre descărcare, Ministrului Artelor şi Informaţiilor, pînă la 30 Aprilie al fiecărui an, bilanţul şi contul de profit şi pierdere;

    c) Aproba, în limitele bugetului, toate cheltuielile ce nu pot fi aprobate de director, pînă la media lunară a prevederilor bugetare de cheltuieli. Consiliul nu poate angaja sub nici un motiv cheltuieli ce ar depăşi prevederile bugetare, exceptând contractele de închiriere pînă la maximum 5 ani;

    d) Înaintează Ministrului Artelor şi Informaţiilor, spre aprobare, propunerile de contracte şi tranzacţii a căror valoare depăşeşte 10% din cuantumul bugetului de cheltuieli;

    e) Tranzacţiile, contractele şi actele de dispoziţie, a căror valoare depăşeşte 50% din cuantumul bugetului de cheltuieli, vor fi supuse aprobării Consiliului de Miniştri;

    f) Poate concesiona, prin licitaţie publică sau buna învoiala, pe maximum 2 ani, editarea programelor precum şi publicitatea în programele concertelor;

<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic