8. Curtea de Apel Bucureşti - Secţia a V-a civilă apreciază că dispoziţiile criticate sunt constituţionale. 9. Potrivit prevederilor
art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, actul de sesizare a fost comunicat preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului şi Avocatului Poporului, pentru a-şi exprima punctele de vedere asupra excepţiei de neconstituţionalitate. 10. Guvernul consideră că excepţia de neconstituţionalitate este neîntemeiată. În esenţă, Guvernul apreciază că administratorul special are calitate procesuală activă cu privire la contestaţiile împotriva măsurilor dispuse de administratorul judiciar şi va fi citat în procedură, având în vedere calitatea sa de contestator. Însă administratorul special nu va fi citat în dosarele asociate având ca obiect o contestaţie formulată în baza
art. 21 alin. (2) din Legea nr. 85/2006 dacă nu are calitatea de contestator. Prin urmare, Guvernul apreciază că prin această reglementare sunt respectate toate principiile constituţionale pretins a fi încălcate, respectiv accesul liber la justiţie, economia şi integrarea în Uniunea Europeană. Criticile aduse de autoarea excepţiei par a fi de interpretare şi aplicare a dispoziţiilor legale, prerogativă ce aparţine instanţelor judecătoreşti, nu Curţii Constituţionale. 11. Preşedinţii celor două Camere ale Parlamentului şi Avocatul Poporului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra excepţiei de neconstituţionalitate. CURTEA, examinând actul de sesizare, punctul de vedere transmis de Guvern, raportul întocmit de judecătorul-raportor, concluziile reprezentantului autorului şi ale procurorului, dispoziţiile legale criticate, raportate la prevederile
Constituţiei, precum şi
Legea nr. 47/1992, reţine următoarele: 12. Curtea Constituţională a fost legal sesizată şi este competentă, potrivit dispoziţiilor
art. 146 lit. d) din Constituţie, precum şi ale
art. 1 alin. (2), ale
art. 2,
3,
10 şi
29 din Legea nr. 47/1992, să soluţioneze excepţia de neconstituţionalitate. 13. Obiectul excepţiei de neconstituţionalitate, astfel cum este menţionat în actul de sesizare, îl constituie dispoziţiile
art. 21 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 359 din 21 aprilie 2006. Însă, din motivarea cererii de sesizare a Curţii şi concluziile reprezentantului autoarei excepţiei, Curtea observă că sunt criticate doar prevederile
art. 21 alin. (4) din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei. În consecinţă, urmează a fi reţinute ca obiect al excepţiei doar dispoziţiile
art. 21 alin. (4) din Legea nr. 85/2006.