Inapoi la Cautare

DECIZIE 387 /2014


referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 221^3 alin. (3) lit. a) cu referire la art. 221^3 alin. (2) lit. ş) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 04.12.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (04.12.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Augustin Zegrean - preşedinte

    Valer Dorneanu - judecător

    Toni Greblă - judecător

    Petre Lăzăroiu - judecător

    Mircea Ştefan Minea - judecător

    Daniel Marius Morar - judecător

    Puskas Valentin Zoltan - judecător

    Tudorel Toader - judecător

    Fabian Niculae - magistrat-asistent

    Cu participarea reprezentantului Ministerului Public, procuror Simona Ricu.

    1. Pe rol se află soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 221^3 alin. (3) lit. a) cu referire la art. 221^3 alin. (2) lit. ş) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, excepţie ridicată de Societatea Comercială "Agripina Prosper Impex" - S.R.L. din comuna Izvoarele, judeţul Giurgiu, în Dosarul nr. 3.390/236/2013 al Judecătoriei Giurgiu şi care formează obiectul Dosarului Curţii Constituţionale nr. 260D/2014.

    2. La apelul nominal se prezintă, pentru autoarea excepţiei, doamna avocat Angelica David din Baroul Giurgiu, cu împuternicire avocaţială depusă la dosar, lipsind cealaltă parte. Procedura de citare este legal îndeplinită.

    3. Cauza fiind în stare de judecată, preşedintele acordă cuvântul reprezentantei părţii prezente, care solicită admiterea excepţiei de neconstituţionalitate. Astfel, se arată faptul că organele fiscale nu au comunicat apariţia ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Administrare Fiscală şi că societatea comercială şi-a îndeplinit toate obligaţiile prevăzute de lege privind plata taxelor şi impozitelor prevăzute de lege. Sancţiunea prevăzută de dispoziţiile legale criticate şi aplicată este disproporţionată faţă de fapta comisă, fiind chiar mai drastică decât sancţiunile aplicate în materie penală. Lipsa unui simplu certificat ar trebui să fie sancţionată altfel, nu cu această sancţiune ce poate conduce la declanşarea procedurii falimentului societăţii sancţionate.

    4. În continuare, preşedintele acordă cuvântul reprezentantului Ministerului Public care, invocând jurisprudenţa Curţii Constituţionale, respectiv Decizia nr. 272 din 22 martie 2012, pune concluzii de respingere, ca neîntemeiată, a excepţiei de neconstituţionalitate.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic