────────── Conţinute de
REGULAMENTUL nr. 6 din 23 decembrie 2021, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 60 din 19 ianuarie 2022.──────────
ART. 1 Nivelul serviciilor, disponibilitatea şi performanţa (1) Solicitantul trebuie să definească indicatorii-cheie de performanţă şi obiectivele privind nivelul serviciilor, inclusiv pentru soluţionarea problemelor, asistenţa acordată în afara orarului, monitorizarea, planurile de urgenţă şi mentenanţă ale interfeţei specifice, care sunt cel puţin la fel de stricte precum cele pentru interfaţa sau interfeţele puse la dispoziţia propriilor utilizatori de servicii de plată pentru accesarea online în mod direct a conturilor lor de plăţi. (2) Solicitantul trebuie să definească cel puţin următorii indicatori-cheie de performanţă privind disponibilitatea interfeţei specifice: a) durata zilnică de disponibilitate a fiecărei interfeţe; şi b) durata zilnică de indisponibilitate a fiecărei interfeţe. (3) Suplimentar indicatorilor-cheie prevăzuţi la alin. (2), solicitantul trebuie să definească cel puţin următorii indicatori-cheie de performanţă privind performanţa interfeţei specifice: a) durata medie zilnică (exprimată în milisecunde) per cerere, necesară solicitantului să furnizeze prestatorului de servicii de iniţiere a plăţii toate informaţiile solicitate în conformitate cu
art. 158 lit. b) din Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plată şi pentru modificarea unor acte normative şi
art. 36 alin. (1) lit. (b) din Regulamentul delegat (UE) 2018/389; b) durata medie zilnică (exprimată în milisecunde) per cerere, necesară solicitantului să furnizeze prestatorului de servicii de informare cu privire la conturi toate informaţiile solicitate în conformitate cu
art. 36 alin. (1) lit. (a) din Regulamentul delegat (UE) 2018/389; c) durata medie zilnică (în milisecunde) per cerere, necesară solicitantului să furnizeze emitentului de instrumente de plată pe bază de card sau prestatorului de servicii de iniţiere a plăţii o confirmare de tipul „da“ sau „nu“ în conformitate cu
art. 152 alin. (1) din Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plată şi pentru modificarea unor acte normative şi cu
art. 36 alin. (1) lit. (c) din Regulamentul delegat (UE) 2018/389; d) rata zilnică a răspunsurilor eronate.