Inapoi la Cautare

ACORD din /2006


privind realizarea unei reţele feroviare de înaltă performanţă în Europa de Sud-Est


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 09.08.2022, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (09.08.2022) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

    au convenit după cum urmează:

    ART. 1

    Scop

    Prezentul acord are ca scop implementarea în Europa de Sud-Est a unei reţele de înaltă performanţă pentru transportul feroviar de pasageri, mărfuri şi intermodal, care să ofere conexiuni feroviare mai competitive, mai rapide şi de calitate superioară, cu timpi de mers semnificativ reduşi între centrele urbane şi comerciale importante.

    ART. 2

    Domeniu de aplicare

    Prezentul acord se aplică axelor feroviare din sud-estul Europei care sunt considerate a fi suficient de performante pentru a fi incluse în Reţeaua de înaltă performanţă şi care îndeplinesc anumite criterii de calitate stabilite de Comitetul coordonator. De exemplu:

    - axele care fac parte din reţeaua transeuropeană, coridoarele paneuropene sau axele sud-estice;

    - axele care urmează să atingă o viteză de circulaţie proiectată de 160 km/h, până în anul 2020, în etape care vor fi definite de Comitetul coordonator la care se face referire în art. 4.

    Reţeaua de înaltă performanţă include 16 axe feroviare, identificate mai jos şi în harta reţelei din anexa ataşată:
	

 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Atena-Salonic-Skopje-Nis-Belgrad-Zagreb-(Ljubljana-Salzburg)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 2. (Budapesta-) Subotica-Belgrad-Dimitrovgrad-Sofia-Plovdiv-Istanbul-Ankara-
     -Adana/Sivas
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 3. Constanţa-Bucureşti-Braşov-Arad (-Viena)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 4. Durres-Tirana-Cafasan-Kicevo-Skopje-Kriva Palanka-Gueshevo-Sofia-Plovdiv-
     -Stara Zagora-Varna/Burgas
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 5. Strymonas-Kulata-Sofia-Gorna Oryahovica-Varna
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 6. Veles-Bitola-Florina-Amyntaio/Kalambaka-Ioannina-Igoumenitsa/Salonic
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 7. Salonic-Pehlivankoy-Istanbul-Eskisehir-Izmir
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 8. Ploce-Sarajevo-Vrpolje-Osijek (-Budapesta)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 9. Bar-Podgorica-Belgrad
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 10. Podgorica-Tirana-Durres
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 11. Bucureşti-Craiova-Timişoara/Arad-Belgrad
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 12. Craiova-Calafat-Vidin-Sofia
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 13. (Cuciurgan -) Chişinău-Ungheni-Iaşi-Paşcani-Bucureşti-Giurgiu-Russe-
     -Gorna Oryahovica-Stara Zagora-Pythion
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 14. (Budapesta -) Zagreb-Rijeka
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 15. Zagreb-(Maribor-Graz)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 16. (Zagreb)-Dobrljin-Banjaluka-Doboj-Tuzla-(Belgrad)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    ART. 3

    Viteză comercială

    Viteza comercială pe Reţeaua de înaltă performanţă, după cum este descrisă la art. 2, va fi de cel puţin 130 km/h pentru trenurile de pasageri cu o viteză minimă proiectată de 160 km/h, care să se ridice la 220 km/h pe anumite secţiuni, unde este posibil, pentru circulaţia celor mai rapide trenuri.

    Părţile la prezentul acord vor lua toate măsurile şi iniţiativele necesare pentru atingerea acestui obiectiv.

    Viteza comercială a trenurilor de marfă va fi modificată corespunzător, ţinându-se cont de viteza trenurilor de pasageri.
<   1   2   3   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda iLegis
Testeaza iLegis
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic