Inapoi la Cautare

REGULAMENT din /2008


de organizare şi funcţionare a Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 25.04.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (25.04.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    CAP. I

    Dispoziţii generale

    ART. 1

    (1) Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor, denumit în continuare Oficiu, este organizat şi funcţionează în baza Legii nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării actelor de terorism, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare lege, ca organ de specialitate cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru.

    (2) Sediul Oficiului este în municipiul Bucureşti.

    ART. 2

    Oficiul are ca obiect de activitate prevenirea şi combaterea spălării banilor şi a finanţării actelor de terorism, scop în care primeşte, analizează, prelucrează informaţii şi sesizează autorităţile abilitate prin lege ori se sesizează din oficiu când ia cunoştinţă pe orice cale despre o tranzacţie suspectă, în condiţiile legii.

    ART. 3

    (1) Oficiul este condus de un preşedinte, numit de Guvern din rândul membrilor plenului Oficiului, care are calitatea de ordonator principal de credite.

    (2) Plenul Oficiului este structura deliberativă şi de decizie, este format din câte un reprezentant al Ministerului Economiei şi Finanţelor, Ministerului Justiţiei, Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Băncii Naţionale a României, Curţii de Conturi şi Asociaţiei Române a Băncilor şi este numit în funcţie pe o perioadă de 5 ani, prin hotărâre a Guvernului, la propunerea instituţiilor reprezentate.

    (3) Activitatea deliberativă şi de decizie prevăzută la alin. (2) se referă la lucrările de specialitate analizate de plenul Oficiului. Asupra chestiunilor de natură economico-administrativă, plenul Oficiului se pronunţă doar la solicitarea preşedintelui.

    (4) Membrii plenului Oficiului îndeplinesc funcţii de demnitate publică echivalente funcţiei de secretar de stat.

    (5) Personalul angajat al Oficiului cuprinde personal de specialitate format din analişti financiari, personal auxiliar de specialitate format din asistenţi analişti, precum şi personal contractual care ocupă funcţii specifice sectorului bugetar, format din şoferi şi muncitori necalificaţi.

    (6) Numărul maxim de posturi este de 120.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.