Inapoi la Cautare

ORDIN 1951 /2006


privind organizarea şi funcţionarea biroului central înfiinţat pentru transmiterea pe cale electronică a informaţiilor în domeniul recuperării creanţelor statelor membre ale Uniunii Europene


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 27.11.2006 și 14.10.2013 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 27.11.2006 și 14.10.2013 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    În temeiul prevederilor art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

    în baza prevederilor art. 174^24 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

    ART. 1


    (1) Biroul central înfiinţat potrivit prevederilor art. 174^24 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se organizează şi funcţionează în cadrul Autorităţii Naţionale a Vamilor sub denumirea Biroul central pentru recuperarea creanţelor statelor membre, în scopul transmiterii şi/sau primirii pe cale electronică a informaţiilor privind acordarea asistenţei pentru recuperarea în România a unor creanţe stabilite într-un alt stat membru al Uniunii Europene, precum şi pentru recuperarea într-un alt stat membru al Uniunii Europene a creanţelor stabilite în România.

    (2) Pentru Biroul central pentru recuperarea creanţelor statelor membre, denumit în continuare Biroul central, Autoritatea Naţionala a Vamilor va stabili tipul de compartiment, numărul funcţiilor publice necesare şi atribuţiile acestuia, va lua măsuri pentru integrarea sa în structura organizatorică proprie şi va asigura condiţiile pentru ca acest compartiment să fie funcţional până la data aderării României la Uniunea Europeană.

    ART. 2


    (1) Pentru a asigura transmiterea şi/sau primirea pe cale electronică a informaţiilor între autorităţile competente din România şi birourile centrale din alte state membre, Biroul central este conectat la reţeaua CCN/CSI.

    (2) Reţeaua CCN/CSI reprezintă platforma comuna bazată pe reţeaua comuna de comunicaţii (CCN) şi pe interfata sistemului comun (CSI), dezvoltate de Comunitatea Europeană pentru a asigura toate transmisiile pe cale electronică între autorităţile competente în domeniul vamal şi fiscal.

    (3) Cheltuielile determinate de conectarea Biroului central la reţeaua CCN/CSI şi pentru asigurarea aplicatiilor informatice necesare pentru transmiterea pe cale electronică a informaţiilor de la Biroul central către statele membre şi către Comisia Europeană, precum şi de la birourile de legătură către Biroul central se suporta din bugetul Autorităţii Naţionale a Vamilor.

    ART. 3


    (1) Informaţiile prevăzute la art. 1 alin. (1) nu pot fi furnizate decât persoanelor autorizate prevăzute la art. 174^10 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi pot fi utilizate în cursul procedurilor judiciare sau administrative iniţiate pentru recuperarea creanţelor prevăzute la art. 174^2 din acelaşi act normativ.

    (2) Persoanele acreditate corespunzător de Autoritatea de acreditare de securitate a Comisiei pot avea acces la informaţiile în cauza doar în măsura în care acest lucru este necesar pentru întreţinerea şi dezvoltarea reţelei CCN/CSI.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.