Inapoi la Cautare

NORMĂ din /2006


privind încadrarea cu personal de specialitate a bibliotecilor universitare


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 21.08.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (21.08.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    1. Încadrarea cu personal a bibliotecilor universitare se face în funcţie de activităţile reale desfăşurate în aceste instituţii, determinate de achiziţia, prelucrarea şi comunicarea documentelor, de serviciile, patrimoniul şi sistemul de organizare a instituţiilor respective, numărul şi frecvenţa utilizatorilor.

    2. Personalul de specialitate al bibliotecilor universitare se compune din:

    - bibliotecari, bibliografi, cercetători, redactori, documentarişti, conservatori, restauratori, ingineri de sistem, informaticieni, operatori, analişti, depozitari şi alte funcţii de profil. Aceştia au statut de personal didactic auxiliar.

	

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Personal de
crt. Indicatori specialitate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Achiziţii de documente
    a. cărţi 1 post la 850 documente/an

    b. publicaţii seriale 1 post la 300 abonamente/an

    c. schimb intern şi internaţional 1 post la 150 parteneri/an

 2. Evidenţa şi organizarea colecţiilor
    a. evidenţa globală 1 post la 30.000
                                                   înregistrări/an
    b. evidenţa individuală:
    - informatizată 1 post la 8.000 documente/an
    - tradiţională 1 post la 7.000 documente/an

    c. topografia documentelor:
    - informatizată 1 post la 7.000 documente/an
    - tradiţională 1 post la 5.000 documente/an

 3. Catalogare, clasificare, indexare
    (tradiţională şi /sau informatizata)
    a. documente obişnuite (cărţi, publicaţii
    seriale etc.) 1 post la 1.200 titluri/an

    b. documente bibliofile 1 post la 700 documente/an

    c. organizarea cataloagelor tradiţionale 1 post la 15.000 fişe/an

 4. Organizarea depozitelor, conservarea 1 post la 40.000 volume/an

 5. Circulaţia documentelor
    a. sălile de lectură 1 post la 15.000 documente/an

    b. la împrumut 1 post la 15.000 documente/an

 6. Evidenţa utilizatorilor 1 post la 10.000 utilizatori
                                                  /an

 7. Referinţe bibliografice
    Orientare, informaţii, îndrumări 1 post la 2.000 referinţe/an
                                                  1 post la 9.000 utilizatori
                                                  /an

 8. Activitatea de cercetare 1 post la 30.000 pagini/an
                                                  1 post la 2.000 informaţii
                                                  ştiinţifice/ an
                                                  1 post la 80 referate/an

 9. Activităţi metodologice 1 post la 4 unităţi
                                                  bibliotecare

10. Informatizare şi activităţi în reţea 1 post la 1-2 servere + 25
                                                  staţii în reţea (ingineri
                                                  de sistem)
                                                  1 post la 4-10 licenţe
                                                  operaţionale sistem integrat
                                                  de bibliotecă
                                                  1 post la 2-4 aplicaţii
                                                  software operaţionale
                                                  1 post la 5.000 pagini/an
                                                  1 post administrator web
                                                  internet/ intranet la minimum
                                                  10 staţii conectate
11. Management de bibliotecă
    a. director general 1 post la bibliotecile
                                                  centrale universitare

    b. director general adjunct 1 post la bibliotecile
                                                  centrale universitare cu
                                                  minimum 5 filiale specializate
                                                  2 posturi la bibliotecile
                                                  centrale universitare cu
                                                  peste 8 filiale specializate

    c. director 1 post la bibliotecile
                                                  universitare fără persona-
                                                  litate juridică încadrate
                                                  cu peste 20 de angajaţi

    d. director adjunct 1 post la bibliotecile
                                                  universitare fără persona-
                                                  litate juridică încadrate
                                                  cu cel puţin 40 de angajaţi
                                                  şi minimum 5 filiale
                                                  specializate

    e. şef de serviciu sau 1 post pentru fiecare
    şef de birou compartiment cu minimum 10
                                                  angajaţi de specialitate sau
                                                  1 post pentru fiecare
                                                  compartiment cu minimum 6
                                                  angajaţi de specialitate

    f. şef de serviciu informatizare 1 post la minimum 8 angajaţi
                                                  de specialitate, numai pentru
                                                  bibliotecile centrale
                                                  universitare

    g. şef de birou informatizare 1 post la minimum 5 angajaţi
                                                  de specialitate

    h. director economic 1 post la bibliotecile
                                                  centrale universitare cu
                                                  peste 150 de angajaţi

    i. contabil şef 1 post la bibliotecile
                                                  centrale universitare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


                        ---------

1  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.