Inapoi la Cautare

METODOLOGIE din /2018


pentru recunoaşterea furnizorilor de servicii de formare în domeniul managementului calităţii serviciilor de sănătate


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 25.04.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (25.04.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

──────────

    Aprobat prin Ordinul nr. 95 din 20 aprilie 2018
, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 449 din 30 mai 2018.

──────────

    ART. 1

    (1) Formarea profesională în domeniul managementului calităţii serviciilor de sănătate (denumită în continuare F.P.Q.) constă în totalitatea activităţilor planificate de pregătire teoretică şi practică, desfăşurate cu scopul de a dobândi cunoştinţe, abilităţi şi aptitudini profesionale, pentru personalul care desfăşoară sau urmează să desfăşoare activitate în domeniul managementului calităţii serviciilor de sănătate.

    (2) În temeiul Legii nr. 185/2017
 privind asigurarea calităţii în sistemul de sănătate şi al Legii nr. 95/2006
 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, activitatea de recunoaştere a furnizorilor de formare a personalului specializat în domeniul managementului calităţii serviciilor de sănătate revine Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate (denumită în continuare ANMCS).

    ART. 2

    (1) În vederea îndeplinirii obiectivelor Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate, este necesară formarea unui personal specializat în domeniul managementului calităţii serviciilor de sănătate, care să cunoască şi să promoveze standardele naţionale de acreditare a unităţilor sanitare, precum şi principiile şi valorile care stau la baza dezvoltării calităţii serviciilor de sănătate.

    (2) Specializările necesare dezvoltării la nivel naţional a unui sistem de management al calităţii serviciilor de sănătate sunt:

    a) manager de calitate a serviciilor de sănătate;

    b) auditor de calitate a serviciilor de sănătate;

    c) auditor clinic;

    d) evaluator de servicii de sănătate.

    ART. 3
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.