Inapoi la Cautare

AMENDAMENT din /2014


la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 26.04.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (26.04.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    CAPITOLUL II-1

    Construcţie - structură, compartimentare şi stabilitate, maşini şi instalaţii electrice

    PARTEA C

    Instalaţii de maşini

    Regula 29 - Instalaţia de guvernare

    1. La sfârşitul paragrafului 3.2, se adaugă următorul text nou:

    "când nu este posibil a se demonstra conformitatea cu această cerinţă în timpul probelor de mare, cu nava la pescaj maxim şi la viteza corespunzătoare de marş înainte cu numărul de turaţii ale motorului principal maxim continuu şi cu pasul nominal al elicei maxim, navele, indiferent de data construcţiei, pot demonstra conformitatea cu această cerinţă prin una din următoarele metode:

    .1 în timpul probelor de mare, cu nava pe chilă dreaptă, la marş înainte, cu o viteză corespunzătoare numărului de rotaţii maxime continue ale motorului principal şi cârma complet în stare imersă; sau

    .2 în cazul în care în timpul probelor de mare nu se poate asigura imersarea completă a cârmei, o viteză corespunzătoare pentru marş înainte se va calcula folosind ca bază suprafaţa imersă a penei cârmei într-o stare de încărcare propusă pentru probele de mare. Viteza de marş înainte calculată trebuie să permită obţinerea unei forţe şi a unui cuplu aplicat sistemului de guvernare principal a căror valoare este cel puţin la fel de mare ca şi în cazul valorilor obţinute dacă probele de mare au fost efectuate cu nava la un pescaj maxim şi marş înainte cu viteza corespunzătoare numărului maxim de turaţii continue ale motorului principal şi cu pas nominal maxim al elicei; sau

    .3 forţa şi cuplul care se aplică cârmei în stare de încărcare la probele pe mare au fost estimate cu precizie şi extrapolate la condiţii de încărcare completă. Viteza navei trebuie să corespundă cu numărul maxim de rotaţii continue ale motorului principal şi cu pasul nominal maxim al elicei;"

    2. Cuvântul "şi" de la sfârşitul paragrafului 4.2 se elimină şi se adaugă următorul text:

    "când nu este posibil a se demonstra conformitatea cu această cerinţă în timpul probelor de mare, nava fiind la un pescaj maxim şi în marş înainte, la jumătate din viteza corespunzătoare cu numărul maxim de turaţii continue ale motorului principal şi cu pasul nominal maxim al elicei sau 7 noduri, dacă oricare dintre aceste valori este mai mare, navele, indiferent de data construirii lor, inclusiv cele care au fost construite înainte de 1 ianuarie 2009, pot demonstra conformitatea cu această cerinţă prin una dintre următoarele metode:

    .1 în timpul probelor de mare, cu nava pe chilă dreaptă şi cârma complet în imersie, la marş înainte cu jumătate din viteza corespunzătoare numărului de rotaţii maxime continue ale motorului principal şi cu pasul nominal maxim al elicei sau 7 noduri, dacă oricare dintre valorile acestea este mai mare; sau

    .2 în cazul în care în timpul probelor de mare nu se poate asigura imersarea completă a cârmei, o viteză corespunzătoare pentru marş înainte se calculează folosind ca bază suprafaţa imersă a penei cârmei într-o stare de încărcare propusă pentru probele de mare. Viteza de marş înainte calculată trebuie să permită obţinerea unei forţe şi a unui cuplu aplicat sistemului de guvernare auxiliar a căror valoare este cel puţin la fel de mare ca şi în cazul probei de mare cu nava la pescaj maxim la marş înainte cu jumătate din numărul maxim de turaţii continue ale motorului principal şi cu pas nominal maxim al elicei, sau 7 noduri dacă oricare dintre aceste valori este mai mare; sau

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.